Spillredaksjonen Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Desse spela gler vi oss til i mars Einhjørningar, mummidalen og eldsprutane drakar er nøkkalorda denne månaden. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Rise of the Ronin, det gledes 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Rise of the Ronin, og Unicorn Overlord (pyton tittel, men får så være) UO hyllest til spill som Ogre Battle ❤️ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Om Heatblur skal holde seg til det de sa i desember, må F-4 Phantom II komme før mars er omme. Tviller litt på at de greier det, men håper jo. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Dragon,s dogma 2 og Ronin ser jeg frem til. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) Blir nok mer tid til backloggen denne måneden og, uten om Madison VR som dukker opp senere. Fornøyd backlog i hvert fall! 😃 Edit: Peach får endelig ett nytt spill siden,,,DS? Og det ble bare en minispill samling? Åpenbart hvor Nintendo sine store utviklere er for tiden, ikke på Switch. Endret 4. mars av Chaos_Niddhogg Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Rise of the Ronin ser utrolig bra ut. Er spent å se om Alone in the Dark blir bra. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Jeg er nok ikke akkurat målgruppen, men Peach ser jo dørgende kjedelig ut? Kan de ikke heller lage en remake av Yoshi's Wooly World, så man får spilt det uten å eie en Wii U? Lenke til kommentar
svenka Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars Gringorilla skrev (1 time siden): Jeg er nok ikke akkurat målgruppen, men Peach ser jo dørgende kjedelig ut? Kan de ikke heller lage en remake av Yoshi's Wooly World, så man får spilt det uten å eie en Wii U? Du har jo Yoshi’s Crafted World på Switch, som er litt i samme båt synst jeg. Jeg venter derimot på Xenoblade Cronicles X fra Wii U! Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 7. mars Del Skrevet 7. mars svenka skrev (3 timer siden): Du har jo Yoshi’s Crafted World på Switch, som er litt i samme båt synst jeg. Ja, det er en liten trøst, men jeg syntes Wolly World var betydelig mer gøy. Generelt håper jeg på remakes/remasters av alle de originale Nintendo-spillene fra de døde "nyere" konsollene. Det er kommet så mange at vi NESTEN er i mål nå føler jeg. Eneste andre opplagte jeg føler mangler er Wind Waker, men det har jeg troen på at annonseres snart. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå