Hrafnguth Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Jeg får beklage om denne tråden finnes fra før, men jeg fant den ikke etter kjapt søk. Kjøpte nylig et lass med verktøy og forskjellig, og nå er jeg ute av stand til å identifisere noe av det jeg fikk med. Kanskje er det flere som ikke vet hva de har? (Før de mister det ) Denne airboy-sprutepistolen har en dyse som ser ut som en saltbøsse. 1 Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars (endret) Dette vet jeg ikke hva jeg skal kalle. Noen som vet? Endret 3. mars av Hrafnguth Feil opplastning Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars (endret) Den nederste minner om et filter på et rør som tar inn vann fra et vassdrag og man ikke ønsker å suge opp rompetroll og kvister. https://www.hadeland-pumpeservice.no/products/1-sil-for-sugeledning?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3JCvBhA8EiwA4kujZhZabcEfIYf-INq9LjmtdqIKZPUpwEIV5q06TX90xuASLnUZpr1lhxoCTcIQAvD_BwE Messingdelen er en tilbakeslagsventil som hindrer at vannet renner nedover igjen. Endret 3. mars av Mannen med ljåen 2 1 Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Første er vel en bremselufter. 3 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. mars Del Skrevet 3. mars Hrafnguth skrev (52 minutter siden): Jeg får beklage om denne tråden finnes fra før, men jeg fant den ikke etter kjapt søk. Kjøpte nylig et lass med verktøy og forskjellig, og nå er jeg ute av stand til å identifisere noe av det jeg fikk med. Kanskje er det flere som ikke vet hva de har? (Før de mister det ) Denne airboy-sprutepistolen har en dyse som ser ut som en saltbøsse. Bremselufter 😉 1 Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 3. mars Forfatter Del Skrevet 3. mars Takk skal dere ha, karer! Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars Dette er pistolen til et sveiseapparat! Men hvilket, eller viktigere hva slags? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) Pistolen til ett TIG apparat ser det ut som, uten at jeg er skråsikker. Edt* Innbiller meg at det er ett sånt jeg brukte til sveising på skolen for 10+ år siden, detaljer er hazy at best. Mer opptatt av selve sveisinga enn hva lærer prata om. Endret 4. mars av Duriello 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) Duriello skrev (26 minutter siden): Pistolen til ett TIG apparat ser det ut som, uten at jeg er skråsikker. Nei. Det der er pistol til et MIG/MAG apparat, men mangler gassmunnstykket. Endret 4. mars av Hansien 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) Hansien skrev (19 minutter siden): Nei. Det der er pistol til et MIG/MAG apparat, men mangler gassmunnstykket. Da var det DET jeg sveiste med, troll i ord. Men takk for korreksjonen. 👍 Endret 4. mars av Duriello 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. mars Del Skrevet 5. mars (endret) Hansien skrev (22 timer siden): Nei. Det der er pistol til et MIG/MAG apparat, men mangler gassmunnstykket. ved innershield/flux-cored sveising trenger du ikke munnstykket 😛 Endret 5. mars av Nautica 1 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. mars Del Skrevet 8. mars Hrafnguth skrev (På 3.3.2024 den 5:33 PM): Dette vet jeg ikke hva jeg skal kalle. Noen som vet? En slik en https://www.clasohlson.com/no/Bunnventil-med-returventil-inv./p/30-8396?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAi6uvBhADEiwAWiyRdvpkyneBflVvXhdD3t_k6SJzdOgfleoJWqI_LhiU6udN3sPJsJ0_JhoC76MQAvD_BwE 1 Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 8. mars Forfatter Del Skrevet 8. mars agvg skrev (8 timer siden): En slik en https://www.clasohlson.com/no/Bunnventil-med-returventil-inv./p/30-8396?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAi6uvBhADEiwAWiyRdvpkyneBflVvXhdD3t_k6SJzdOgfleoJWqI_LhiU6udN3sPJsJ0_JhoC76MQAvD_BwE Takk! Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. mars Del Skrevet 9. mars (endret) Ser ut som mig 😉 skal du sveise anbefaler jeg deg Mison18 gass Endret 9. mars av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april Kommer på ting jeg kunne brukt den til. Men hva er det? Lenke til kommentar
Hrafnguth Skrevet 8. april Forfatter Del Skrevet 8. april En slags dobbeltang! Hva er formålet med slikt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. april Del Skrevet 8. april (endret) Hrafnguth skrev (8 minutter siden): Kommer på ting jeg kunne brukt den til. Men hva er det? Multiverktøy, https://www.biltema.no/verktoy/handverktoy/verktoysett/multiverktoy-15-i-1-2000028567 Kan skrape med, ta ut spiker, skrape av rulle og åpnen spann. Hrafnguth skrev (7 minutter siden): Og dette? Rett og slett en umbrako, men kan skru opp umbrako i litt vinkel, dermed rund på enden. Hrafnguth skrev (5 minutter siden): Hva med denne? 😐 Hulltang tror jeg, lagr hull i.f.eks belter og lignende. Endret 8. april av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå