Lapette Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg trenger 1stk dør med plexiglass montert til mitt Chieftec Dragon Bigtower! Kabinettet mitt er blått, og mangler vindu, så neon lysene kommer liksom ikke helt frem! Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette, eller har ett i stua, ikke nøl med å svare! Takk takk Lenke til kommentar
kent project Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette, eller har ett i stua, ikke nøl med å svare! Visst jeg ikke har forstått deg helt feil, så kan du prøve her ;Sidedør Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Tusen takk! Dere er genier! Vet dere hvordan dette glasset ser ut? Er det bare firkantet.. eller? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg trenger 1stk dør med plexiglass montert til mitt Chieftec Dragon Bigtower! Feiging! Lenke til kommentar
svennand Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg trenger 1stk dør med plexiglass montert til mitt Chieftec Dragon Bigtower! Feiging! er man ikke fingernem så vil jeg heller kalle det ett strategisk valg Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 er man ikke fingernem så vil jeg heller kalle det ett strategisk valg Takk! Tar ikke sjangsen på å fixere sjæl jeg ass!! Heh Noen som tror det blir tøft hvis jeg tar døren i en annen farge enn resten? Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 vinduet dekker nesten hele sidedøren Midi tower blir nok seende ganske likt ut som denne Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Her har du ett Blått Big tower og her har du ett Blått Big tower Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Wow, den vitsen i signaturen din hørte jeg for første gang i dag tidlig! Heh, genialt ass! Du er ikke ordentlig cs geek før du blir vekket av at moren din drar opp persiennene og du skriker "FFS! Drit i team flashinga a n00b! rtfm!" Men over til kabinettet....! Er det vifte innebygd i døren på den store døren også? Det er jo genialt!! Takk for linkene alle sammen!!! Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen som tror det blir tøft hvis jeg tar døren i en annen farge enn resten? Dette blir nok utrolig kvalmt! Gå for blå dør med plexiglass du. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 hehe, oki.. Prøvde å lage en modell av det i 3Dstudio max.. BLÆÆH! forresten.. Sånne ETCHES (under casemods) som de har på microplex, hva er egentlig det? Jeg trodde det var sånn klistremerke aktig jeg, men det står "Monteringsverktøy medfølger".. hmm Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) forresten..Sånne ETCHES (under casemods) som de har på microplex, hva er egentlig det? Jeg trodde det var sånn klistremerke aktig jeg, men det står "Monteringsverktøy medfølger".. hmm Ein liten plastdings til å stryke ut luftbobler med.. Endret 15. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 que? Hvaslags luftbobler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå