barezell Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) Benny Blanco! Inn med Nelson og ESR. Fort! Og kanskje noen min på Jesus. Martinelli 😭😭😭 Endret 4. mars av barezell Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Velkommen hjem Partey! Synd med Martinelli, håper ikke det er alvorlig, heldigvis har vi Trossard Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars (endret) Liker at Arsenal er i form. Trenger at de slår City slik at noen andre enn City kan vinne ligaen. 😛 Endret 4. mars av Cappo Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars 33-3 i målforskjell i 24, jeg tar den! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars 32 minutes ago, Cappo said: Liker at Arsenal er i form. Trenger at de slår City slik at noen andre enn City kan vinne ligaen. 😛 Selv Arsenal i toppform tror jeg skal slite på Etihad. 1 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars City vinner selvsagt ligaen, men Arsenal vet virkelig hvordan de skal smadre lag som er dårligere enn dem. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Liquidkey skrev (8 minutter siden): Selv Arsenal i toppform tror jeg skal slite på Etihad. i beste fall blir det en U mellom Pool og City neste helg, men da blir det vel for mye for Arsenal.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå