dan83 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar hei, etter en langt vinter med mye snø og kjøring så oppdaget jeg nå at det har samlet seg fuktighet under gummi matten(den som kan fjernes) ved der jeg har føttene. Tepper under er ganske fuktig og den lille området med gummi som er sydd fast i teppet har begynt å bule ut. Er dette noe form for bekymring? Har nå fjernet gummi matta slik at det får luftet seg. Hva slags materiale er under dette teppet og den flekken med gummi? Noe tiltak jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar dan83 skrev (57 minutter siden): Hva slags materiale er under dette teppet og den flekken med gummi? Hva slag bil dreier det seg om? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Kan være gåen fuktsperre i dør. Spyl med en hageslange mot vindu og se hvor vannet renner ut, det skal renne ut under dør i dreneringshull og ikke mellom dør/dørtrekk. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar mobile999 skrev (1 time siden): Hva slag bil dreier det seg om? Antar det er samme bil han har spurt om før, isåfall en 2013 Toyota Rav4. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Hollabaloo skrev (På 28.2.2024 den 11:26 PM): Antar det er samme bil han har spurt om før, isåfall en 2013 Toyota Rav4. Tipper det er Øvre gummipakningen på frontrute hatt samme problemet på min RAV 4 2002 pressa den på plass hos meg forsvant speedometer også åpnet sidedekselet i fotbrønn og rensa kontakta og tørket opp deretter oakket jeg den inn i plastpose alt er bra Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. mars Del Skrevet 2. mars Hollabaloo skrev (På 28.2.2024 den 11:26 PM): Antar det er samme bil han har spurt om før, isåfall en 2013 Toyota Rav4. Hadde lekkasje på min RAV 4 2002 var denne pakninga som gjorde at det lakk øvre del frontrute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå