Gå til innhold

Track Mania!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan bestille det her:

http://www.digitaljesters.com/shop.php

Dyrt da... Play.com selger det for £5 mindre. Det blir jo uansett over de magiske 200 så det blir jo toll og mva i tillegg også.

 

Skal til Danmark neste helg. Noen som vet om det selges der borte?

 

Har kommet til den konklusjon at jeg faktisk må ha orginalversjon av dette spillet. Virker sinnsykt i MP :thumbs:

 

Noen som har testa i MP? Bra sync etc?

Lenke til kommentar
Du kan bestille det her:

http://www.digitaljesters.com/shop.php

Dyrt da... Play.com selger det for £5 mindre. Det blir jo uansett over de magiske 200 så det blir jo toll og mva i tillegg også.

 

Skal til Danmark neste helg. Noen som vet om det selges der borte?

 

Har kommet til den konklusjon at jeg faktisk må ha orginalversjon av dette spillet. Virker sinnsykt i MP :thumbs:

 

Noen som har testa i MP? Bra sync etc?

Det er utsolgt på play.com

 

Tror ikke det selges i danmark. Etter det jeg vet så er det kun til salgs i England og Frankrike.

 

Sync'en i spillet kunne vært bedre. Noen ganger en spiller eller to en tjuvstart på x antall sekunder. Andre ganger kan det hende at du ikke får startet i det hele tatt. Men det verste er når du blir kicka av personen som kjører serveren fordi han/hun er en dårlig taper.

Lenke til kommentar
Tror ikke det selges i danmark. Etter det jeg vet så er det kun til salgs i England og Frankrike.

Så det et sted til $45 (NOK306,-) med fri levering innen US så det er tydeligvis til salgs der og, men det hjelper kanskje ikke nevneverdig?

 

Har en kompis der borte så jeg vurderer å be han kjøpe og sende til meg som gave :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...