Gå til innhold

Track Mania!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stuntcar Racer lignet endel. Kjørte på høye baner. Knall gøy OG mulighet for linking via Paralellporten :p

 

Ellers synes jeg ikke Skidmarsk lignet noe særlig.. Minner meg mer om IrinMan det...

 

Men for å gå ontopic så vil jeg bare si at TrackMania er et KNALL spill!!! De har som ble godt påpekt i en glitrende omtale her åp Gamer.no lagt all fokus på Gameplay. Og det merkes! Fantastisk avhengighetsskapende dette her!! Knall bra!!! :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Det er eit fantastisk spel.

Og ein blir hekta ganske fort.

 

Ein anna fin ting med det er at det er utruleg bra til å oppdage ghosting på LCD skjermer. Spesielt i multiplayer der ein har andre bilar forran seg.

men også i replayen kan ein følge med kantane, blir desse dradd ut så er det ghosting på gang.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer gull på demobanene, så gjør du en del store feil. Du bør spille litt mot andre over internett og spørre de beste om hva de gjør.

hmmm kan ikke se at jeg gjør noen store feil, kræsjer aldri, kjører aldri utenfor banen, kutter alle svinger for holde farten oppe, prøver å holde rett linje og ikke vingle for mye, holde meg midt i veibanen med hopp. Men likevel ligger jeg alltid et sekund eller mer fra sølv, bruker bare mus og tastatur da, kanskje det som er feil, eller er jeg blitt for gammel og har dårlig reflekser. Men der man skal bygge baner selv har kanskje litt å lære sikkert noen lure triks der, forøvrig eneste modusen jeg fikk sølv på

 

mvh nerd-light

Lenke til kommentar
Hvis du ikke klarer gull på demobanene, så gjør du en del store feil. Du bør spille litt mot andre over internett og spørre de beste om hva de gjør.

@lee er faktisk blant de beste.... Er et par nordmenn som virkelig kan dette spillet! Blant de 500.000 franskmenna som ikke forstår et kvekk engelsk...:roll:

Endret av RatmFan
Lenke til kommentar
bruker bare mus og tastatur da, kanskje det som er feil

Neppe. Den beste spilleren jeg har sett, SlamDunk, bruker også bare tastatur. Tror du bør prøve flerspiller og se litt på hvordan de andre kjører. Jeg klarer ikke helt å se av beskrivelsen din hva det er du gjør som er "feil", men det skal ikke være så vanskelig å få sølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...