Fredrik01 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Skulle koble opp hjemmesentralen igjen etter noen uker med oppussing og så med en gang at noe ikke stemte. Skjønte etter litt googling at det er SFP-adapteren, som jeg plugger fiberkabelen i og videre i SFP-porten, som er borte. Klarer ikke å finne den, og løsningen til Viken Fiber var enten å sende en montør (990 kroner) for å fikse det eller sende meg en helt ny hjemmesentral (1490 kroner) Så det jeg lurer på er om det bare er en sånn her jeg trenger: https://www.komplett.no/product/1136528/datautstyr/nettverk/tilbehoer/fiberworks-sfp-10ge-sr-in-sfp?channable=0080816964003131333635323878&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAivGuBhBEEiwAWiFmYZNhDe7wCATaf-o-te-GtyUuA7AhQqg7EWhtLmDXlStyeTCml_CPGBoC0wAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Eller er jeg helt på bærtur? Er snakk om en Zyxel EX5401 fra Altibox. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar nei, det er ikke en slik du har. Den du har funnet link til er en 10Gig sfp+ multimode men du skal mest sannsynlig ha en 1Gig sfp bidi optikk med SC konnektor i stedet for LC. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Du har kanskje ikke hatt på støvhette i mellomtiden heller? Sjansen for at du får trøbbel er til stede. Du kan selvsagt handle en sfp på nett, og ny snor, og rensepenn. Eller bare få ut en montør for å sørge for at det er i orden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå