Noopy Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Hei, Jeg har ryddet litt hjemme og kommet noen Aviglion overvåkningskameraer. Har en som vil kjøpe disse men har ikke peiling på hva noe sånt er verdt. Det er typen Avigilon 2.0w-h3-bo1-ir Er det noen her som har noe erfaring og kan bistå med pris på noe slikt? Disse ligger i original forpakning. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Bør vel være verd litt de da. Siden de er i originalpakning er de neppe brukt og relativt nye? Du bør vel fint kunne ta et par tusenlapper pr stk eller mer tipper jeg.. Lenke til kommentar
Noopy Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar De er ikke brukt overhodet, kun jeg som har åpnet den ene esken for å se på en av de. Virker som solide kameraer hvertfall. Tusen takk for kjapp bistand 😁 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Ser slike selges nye på eBay for rundt 1000 kr stk 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar ProphetSe7en skrev (3 minutter siden): Ser slike selges nye på eBay for rundt 1000 kr stk Har du link til de? Til en tusenlapp så skal jeg handle. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Noopy skrev (10 minutter siden): Virker som solide kameraer hvertfall. Så vidt jeg ser så er ikke dette noe plast-ræl du kan kjøpe rimelig på nett, men @ProphetSe7en finner sikkert en link.. Hvis du skal selge billig så send meg en pm.. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Woff skrev (1 minutt siden): Har du link til de? Til en tusenlapp så skal jeg handle. Frakt osv kommer nok i tillegg, var bare så TS hadde noe å referere til på pris Første treff 1 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar ProphetSe7en skrev (2 minutter siden): Frakt osv kommer nok i tillegg Takk for link! Er nok grunnet alder at de er blitt så rimelige, men som nevnt dette er ikke akkurat noe plast-ræl så vidt jeg vet. Absolutt greit kamera å skru opp, det har POE og Onvif, bare H265 mangler grunnet alder tipper jeg.. 1 Lenke til kommentar
Noopy Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar Fra det jeg så virket de som «ordentlig» produkter ja 😁 Gir en lyd om det ikke blir salg, jeg trengt de hvert fall ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå