qazar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Jeg har nå startet på min første mod. Det skal bli en HTPC som skal bygges inn i en komode. Hardware -VIA EPIA M10000, m/Via C3 CPU 1000MHz -Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB -Sony DVD-spiller IDE 16x/40x Sort -Crucial PC2100 DDR-DIMM 256MB CL2.5 -Fortron Strømforsyning 300W ATX -AST/Logitech Fjernkontroll -Pinnacle Rave Tv-kort -80mm vifte av ukjent merke Software -Win98Lite -myHTPC -Girder - Skjønner ikke så mye av det programmet så jeg trenger nokk litt hjelp Matriale -15mm sponplater -0,5mm alu.plater -Skruer++ og CD-spiller og hardisk-holder fra et gammelt kabinett -Eik-film fra Ljudia Dag 1 Arbeidstegning gadd jeg aldri å lage fordi jeg visste at jeg ikke kom til å få noe særlig med plassmangel . Jeg begynte med å skru og lime sammen den ene sideveggen og topp og bunnplatene. Jeg borret tre 3mm hull i bunnen av hardiskholderen og skrudde den nedi bunnplata med biter av rørisolasjon mellom. Det neste jeg gjorde var å borre to 6mm hull i toppen av CD-spillerholderen og to i toppplata. Jeg nedsenka skruehodene med et 10mm borr i toppen kabinettet. Komoden som PC'en skal bygges inn i. B: 20cm H: 32cm D: 42cm. Kassa med hardisk og CD-spiller-holder montert. Toppen av kassa med skruene til CD-spillerholderen some er nedsenka. Det svarte er rørisolasjonen. Dag2 Jeg maskerte alu.platene og tegna opp det som skulle kuttes ut. Siden jeg ikke har dremmel så brukte jeg en eldgammal AEG stikksag til å kutte alu.'en. Det gikk veldig greit. Hullet til PSU'en. Hele bakplata er feridg kutta og jeg mangler bare å file litt. Fronten: Hullet til 80mm vifta, USB, FireWire, LEDs og av/på bryter Hele fronten ferdig kutta. Mangler å file ut USB og FireWire samt file alle kantene. Endret 15. januar 2004 av qazar Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kan bli stilig dette!" Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 stå på håper vi får se mer snart! Lenke til kommentar
capy Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) nok en VIA EPIA M10000, m/Via C3 CPU 1000MHz worklog:) ingen som skal forsøke seg på en "vifteløs amd" eller noe snart? ja, tror dette kommer til å bli et bra prosjekt! Endret 15. januar 2004 av capy Lenke til kommentar
qazar Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Takk takk Jeg skal prøve å få gjort noe seinere i dag og håper å bli ferdig i løpet av helga. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 nok en VIA EPIA M10000, m/Via C3 CPU 1000MHz worklog:) ingen som skal forsøke seg på en "vifteløs amd" eller noe snart? ja, tror dette kommer til å bli et bra prosjekt! jo, jeg. his jeg ikke selger den først. (amd'n that is..) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 JAHOOO enda en ny worklog stiligt det der da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå