Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Runden er allerede godt i gang da Liverpool kjempet seg forbi Luton 4-1 etter en håpløs 1.omgang. Kan arsenal og city følge på med 3 poeng mot Newcastle (som vant hjemmekampen med litt VAR-assistanse) og Bourmouth (med ex Liverpoolspiller Solanke i toppform) ? Vil united ta sin 5 strake seier uten Højlund mot Fulham? Kan Burnley, Sheffield United og Everton ta poeng og unngå nedrykksstriden mot palace, wolves og Brighton? Vil ny kontrakt for Moyes gi west ham noe å juble for i Londonderbyet mot Brentford (som også sårt trenger en opptur)? Følg med og spis popcorn! Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jesus, Man Utd er rævkjørt av skader i år. Topp fire blir vanskelig. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Jeg tror jeg kan si at det finnes lag som har hatt det verre enn Man Utd denne sesongen. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar oOF skrev (7 minutter siden): Jeg tror jeg kan si at det finnes lag som har hatt det verre enn Man Utd denne sesongen. Hvilke? Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar oOF skrev (7 minutter siden): Laget som leder PL. Akkurat nå ja. Jeg snakker om gjennom hele sesongen. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Hele ligaen trenger et City går på en smell i dag. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Spennende. Antony holder seg varm på benken Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Forventer løft etter den CL kampen! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Vi gir bort så sykt mye rom hver eneste kamp.. Bør jo være mulig å kunne komme til i angrep uten at alle lag vi møter skal ha så mye ball og få til 20 skudd mot oss. Frustrerende å se de samme problemene kamp etter kamp.. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Utrolig rufsete start. Heldig som ikke ligger under.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Villa opp 2-0. Den 4.plassen blir spennende i år Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Latterlig de valser gjennom midtbana gang på gang og får enormt med rom. Skjerpings... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Slettet-D7I5Gr2 skrev (29 minutter siden): Villa opp 2-0. Den 4.plassen blir spennende i år Femteplass får også med stor sannsynlighet CL. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar 4 minutes ago, ^fmj said: Femteplass får også med stor sannsynlighet CL. why? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar ^fmj skrev (10 minutter siden): Femteplass får også med stor sannsynlighet CL. Ble litt vanskeligere når united og Newcastle tok 4.plassen i cl-gruppa. Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Siden de endrer europacupene neste år og øker antall lag så vil de to landene som er topp 2 på UEFA sin ranking etter årets turneringer få en plass ekstra i CL. Slik jeg har tolket reglene. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Alkan skrev (14 minutter siden): why? Slots three and four: These places will go to the associations with the best collective performance by their clubs in the previous season (i.e. the association club coefficient of the previous season, which is based on the total number of club coefficient points obtained by each club from an association divided by the number of participating clubs from that association). Those two associations will each earn one automatic place in the league phase ('European Performance Spot') for the club ranked next-best in their domestic league behind those clubs that have already qualified directly for the league phase. New format for Champions League post-2024: Everything you need to know Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Tror jeg hopper tilbake til pausen min fra den søppelklubben her. Ingenting nytt, de er like ubrukelige. 4 1 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Veldig fortjent til Fulham. Ten Hags ræva taktiske beslutninger ødelegger igjen. Bruno på høyresiden og Rash fortsatt spiss...🤡 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå