Andyax Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei. Jeg har laget et cover til en film jeg har laget kalt "To gale og et dverghamster". Jeg lurte på om noen kunne gi respons på dette coveret? Det ville vært fint takk [img]http://home.no.net/bllizard/To_gale_og_et_dverghamster_cover.jpg[/img] Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Fy fader! Hvordan får dere til sånt? Dere er jo geniale... Endret 15. januar 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Jove Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Fikk lyst å se filmen jeg Og da virker vel coveret? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 * Comic Sans = no good. * Dropp lyseffektene på teksten! Bli jævl*g å lese. * Det heter da EN hamster. * Likte ikke bakgrunnen, rett og slett stygg IMO. Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 må du ikke bli for streng haltran er vel ikke snakk om en profesjonell produksjon, men et skoleprosjekt... men: -comic sans er ikke å anbefale, finn noe annet fancy på www.1001fonts.com f.eks. -Jeg trodde da bestemt det het EN hamster ja, men kanskje det er meningen å ha 'et'? -Kanskje bakgrunnen blir tøffere hvis du blur'er den bitte litt ellers synes jeg du har gjort en god jobb, stå på! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Takk for det Men det heter ET! Det er jo klart. Man sier ikke en hamster!!??? Takk for responsen Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Men det heter ET! Det er jo klart. Man sier ikke en hamster!!??? Er du skada i hue? Det heter EN hamster, hamsteren. Lenke til kommentar
germ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Syntes coveret var fint jeg, likte hele det "skilt-ish" opplegget. Men en liten praktisk ting. Skal du ha det som cover på et cd-cover? er det ikke bedre med dvd-cover?! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 må du ikke bli for streng haltran Jo, vi er her da for å hjelpe ham med å lage den best mulig. Er det nødvendig å være streng, så er jeg streng Og ja, det heter EN HAMSTER. Og ikke engang prøv å motsi meg igjen på det. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Men det heter ET! Det er jo klart. Man sier ikke en hamster!!??? sier du "hamsteret mitt er dødt" eller "hamsteren min er død"? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 skriften med hvem som spiller i stykket er for kraftig.. det er ikke det som er hovedsaken og den bør tones ned, om ikke bare settes inn i skriften helt nederst. prøv med farger i bakgrunnen, kanskje mursteinrød.. gjør teksten nede mer kjedelig, sånn filmtekst style, se om du finner en stilig font mye rart kan skje med et dverghamster og poenget er?? synes det kommer godt nok frem av tittelen. drop den setningen. litt mye kritikk her, men det er et veldig godt utgangspunkt, noen småting som kan rettes på, ser frem til oppdatering. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Likte det ikke... Det heter "EN" -Folkene burde bli fløtta ned til skiltet sånn at det blir en bedre overgang i stedet for den merkelige "blur" greia du har brukt. -stygge fonter -stygg bakgrunn (blur den ned litt, det må se ut som om folka "henger på bildet" det ser jo ut som om det er limt på noen folk) -dropp lyseffektene +likte ideèn med skilt, men det er jo ikke særlig orginalt da. Lenke til kommentar
Myggie Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei. Jeg har laget et cover til en film jeg har laget kalt "To gale og et dverghamster". Jeg lurte på om noen kunne gi respons på dette coveret? Det ville vært fint takk Mener det heter ET hamster. MUlig det er feil, men se på hele ordet.... En dverghamster ??? syns det er bedre med ET dverghamster.. Men, men.... Det betyr ikke no!! Syns bildet var kult!!! Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Vi har noe som heter ordbok! I ordboken står det hamster m3 (ty.) korthalet gnager som samler store vinterforråd, av familien Cricetidae, jf gullhamster . Oversikt over grammatiske koder finnes her Det skal altså være "en dverghamster". Lenke til kommentar
Mataya Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Er du skada i hue? Det heter EN hamster, hamsteren. Slapp av? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Mener det heter ET hamster. MUlig det er feil, men se på hele ordet....En dverghamster ??? syns det er bedre med ET dverghamster.. - Å ha skrivefeil i tittelen er ikke noe sjakktrekk, uansett om "en hamster" høres rart ut i noens ører. - Du må velge mellom to former: En hamster - hamsteren Et hamster - hamsteret For min del virker "hamsteren" langt langt bedre enn "hamsteret". Dette bekreftes også av en hvilken som helst ordbok, som andre har vist i innlegg lenger opp... Dermed er det ingen tvil om at det heter "en hamster". Endret 19. januar 2004 av anderfo Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er du skada i hue? Det heter EN hamster, hamsteren. Slapp av? Seriøst, jeg fikk vondt i sjela av å se en så grov feil, så må være lov å reagere på det....(burde ikke være noe å diskutere ei gang) Har du en ny og forbedret versjon av coveret på nett? Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Prøv å få folka litt mer integrert i bildet. Den blur saken så jo litt tullete ut. Hamstre høres mye tøffere ut enn noe annet, men det er desverre feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå