Gå til innhold

Cover til hjemmelaget film

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har laget et cover til en film jeg har laget kalt "To gale og et dverghamster". Jeg lurte på om noen kunne gi respons på dette coveret? Det ville vært fint :yes:

takk

[img]http://home.no.net/bllizard/To_gale_og_et_dverghamster_cover.jpg[/img]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

må du ikke bli for streng haltran ;) er vel ikke snakk om en profesjonell produksjon, men et skoleprosjekt...

men:

-comic sans er ikke å anbefale, finn noe annet fancy på www.1001fonts.com f.eks.

-Jeg trodde da bestemt det het EN hamster ja, men kanskje det er meningen å ha 'et'?

-Kanskje bakgrunnen blir tøffere hvis du blur'er den bitte litt

ellers synes jeg du har gjort en god jobb, stå på!

Lenke til kommentar

skriften med hvem som spiller i stykket er for kraftig.. det er ikke det som er hovedsaken og den bør tones ned, om ikke bare settes inn i skriften helt nederst.

prøv med farger i bakgrunnen, kanskje mursteinrød..

gjør teksten nede mer kjedelig, sånn filmtekst style, se om du finner en stilig font

mye rart kan skje med et dverghamster
og poenget er?? synes det kommer godt nok frem av tittelen. drop den setningen.

litt mye kritikk her, men det er et veldig godt utgangspunkt, noen småting som kan rettes på, ser frem til oppdatering.

Lenke til kommentar

Likte det ikke...

Det heter "EN"

-Folkene burde bli fløtta ned til skiltet sånn at det blir en bedre overgang i stedet for den merkelige "blur" greia du har brukt.

-stygge fonter

-stygg bakgrunn (blur den ned litt, det må se ut som om folka "henger på bildet" det ser jo ut som om det er limt på noen folk)

-dropp lyseffektene

+likte ideèn med skilt, men det er jo ikke særlig orginalt da.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har laget et cover til en film jeg har laget kalt "To gale og et dverghamster". Jeg lurte på om noen kunne gi respons på dette coveret? Det ville vært fint  :yes:

takk

To_gale_og_et_dverghamster_cover.jpg

Mener det heter ET hamster. MUlig det er feil, men se på hele ordet....

En dverghamster ??? syns det er bedre med ET dverghamster..

Men, men....

Det betyr ikke no!!

Syns bildet var kult!!!

Lenke til kommentar
Mener det heter ET hamster. MUlig det er feil, men se på hele ordet....

En dverghamster ??? syns det er bedre med ET dverghamster..

- Å ha skrivefeil i tittelen er ikke noe sjakktrekk, uansett om "en hamster" høres rart ut i noens ører.

- Du må velge mellom to former:

En hamster - hamsteren

Et hamster - hamsteret

For min del virker "hamsteren" langt langt bedre enn "hamsteret". Dette bekreftes også av en hvilken som helst ordbok, som andre har vist i innlegg lenger opp... Dermed er det ingen tvil om at det heter "en hamster".

Endret av anderfo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...