idander Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg har en compaq armada m700 som har fått en sprekk i et hjørne, uten at jeg kan huske at jeg har utsatt maskinen for noen ubehageligheter. Og bryteren som føler om skjermen er lukket har forsvunnet ned i maskinen og vil ikke opp igjen. Noen her som vet hva som dekkes av compaq sine garantier? Jeg regner med at det med bryteren dekkes av garantien, men lurte på om jeg selv må belage meg på å betale for den sprekken? Noen som vet hva Compaq sier om døde pixler? Dekkes det også? Jeg har tidligere hatt god erfaring med Dell, som har byttet LCD skjærmer med bare èn død pixel. mvh, Idar Lenke til kommentar
dilldall Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Heisann... Har en m700 selv, og har stadig vekk benyttet meg av compaqs garantier. Personlig er jeg veldig fornøyd, men du skal ikke banne på at garantien dekker hverken sprekk eller lås. Når det gjelder døde pixler er vel alle skjermene testet og godkjent før de sendes avgårde. Leste ett eller annet sted en gang (ikke om compaq, men litt generellt) at det var et visst antall døde pixler man bare måtte regne med. dvs at det nok ikke dekkes av noen garanti det heller med minde det er mange av dem. Jeg har en død pixel, og den ville de i allefall ikke godta - hmm skjønner ikke det :wink:? vel. hjalp sikkert ikke mye denne meldingen, men det er i allefall mine erfaringer. Lenke til kommentar
idander Skrevet 23. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2002 Jeg har nå fått igjen PC-en fra Merkantildata/Eterra, og sprekken gikk faktisk på garantien. Jeg hadde ikke store forhåpninger om det, men det gikk altså. Den døde pixelen gikk ikke :smile:. Compaq skulle ha minst 7 døde pixler før de byttet skjermen. Nå har jeg hatt Compaqen min til service to ganger på Merkantildata, og jeg har bare positivt å si om dem!! De gutta har peil på kundebehandling. hilse Idar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå