Spillredaksjonen Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Little Devil Inside fikk plutselig en ny trailer etter flere år med stillhet Utvikleren beklager. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar derfor backer jeg ikke spill på kickstarter, alt for useriøst Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Sersjant SEGA skrev: derfor backer jeg ikke spill på kickstarter, alt for useriøst Eller menneskelig, alt etter hvordan du ser på det. Det er ikke lett å lage spill, og det er hyggelig med litt sympati når ting ikke går som smurt. Jeg har i alle fall stor sympati med utviklerne (er utvikler selv). Håper de fortsatt finner litt glede i prosjektet. Det er ikke bare bare når ting tar årevis å utvikle og prosessen er turbulent. Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Spillredaksjonen skrev (På 23.2.2024 den 9:22 AM): Little Devil Inside fikk plutselig en ny trailer etter flere år med stillhet Utvikleren beklager. Les hele saken på Gamer.no» Prøver dei å etterligne disney? Uansett er så lei av disse Saturn spilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå