Spillredaksjonen Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar PS VR2 får PC-støtte Sony håper at støtten er klar innen 2024. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Wow! Stor nyhet! Dette løser jo PSVR2 etter min mening største problem! Med tilgang på alt PCVR har å by på så er det en enorm mengde med innhold som blir tilgjengelig! 1 Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Nice, dette var det som manglet for at jeg skulle kjøpe den. Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Så fort det er i boks kjøper jeg det asap!! Kjøpe det kun for GT7 var litt overkill, men med steam tilgang er det en no brainer👍🏻 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar PCVR er stedet å gå ja. Med UEVR Injector har man hundrevis av spill å spille i VR. Spill som DCS har støtte for eye tracking og foveated rendering. Og PSVR2 er jo klart det billigste alternativet for å få eye tracking. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå