Duriello Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar aklla skrev (14 minutter siden): Er Space Engineers noe i samme gaten? Eller mer som å bygge med lego? Noen som spiller det som vil si noe? Space Engineers 2 kommer jo snart ut på early access.. Det blir vel mer som å bygge med lego, avansert lego riktignok. 🙂 Har bare såvidt testet SEngineers for en god del år siden, og da på en bærbar som var rett under minimum settings. 😅 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Jeg startet å spille Space Engineer i fprrige uke. Jeg liker det veldig godt, men spillet har, for meg, en relativ høy læringskurve, spesielt i starten. Kan anbefale Splitsie sine videoer på Youtube for å lære litt i starten. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Spiller EA versjonen av Eden Crafter nå. Kan anbefales. Relativt polert og ganske mye innhold til å være så tidlig EA fasen. Lenke til kommentar
joandreas Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden Man får alternative oppskrifter til factorio. Om så er mer endgame i satisfactory med bytte råmaterialer for noe annet. (Kjekke ting som ståltannhjul og piper) https://mods.factorio.com/mod/space_age_galore?from=updated Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå