Molby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 jeg kjøpte nylig en hp nx7000, og var så dum å rote litt med partisjonene slik at jeg måtte gjenopprette den. brukte da de vedlagte cd'ene, men windowsinstallasjonen ble ikke identisk med oppsettet som var på den da jeg fikk den fra HP. Kjørte først en xp-pro cd, og deretter en driver-recovery cd, men flere ting, som feks softwaresetup og støtteinformasjon mangler. hvordan sette den opp _identisk_ slik som den var når jeg mottok den?... Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Bruk Recovery-CD (ikke driver) inne ved oppstart av PC. Alle merke PC (forehåpentligvis) bør ha slike ting med Recovery-CD/DVD. Det blir 100% lik som da du mottok den, også inkl. drivere osv. jojo1717 Lenke til kommentar
Molby Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, det er nettopp det som ikke skjer når jeg bruker recovery'cdene fra HP. Den blir ikke 100% lik, og hpsupport hadde heller ikke noe fullgodt svar. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Let rundt på driver og utlilities cd, ligger sikkert noe der som kan hjelpe deg, om ikke så må du vel mangle en cd. Kan du ikke ev laste noe av dette ned fra hp sine hjemmeside...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå