Spillredaksjonen Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Anmeldelse: Last Epoch Etter flere år er endelig fullversjonen av Last Epoch på plass. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Ingen "always live" piss? Hva med mikrotransaksjoner? Virker virkelig ut som et spill jeg bør ta en nærmere titt på da jeg holder meg milevis unna vraket som D4 er. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Hvordan er dette i forhold gil Grim Dawn? :] Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Duriello skrev: Hvordan er dette i forhold gil Grim Dawn? :] Det er som en blanding av Grimmærn og POE , uansett et fabelaktig ARPG som er verdt pengene . Har spilt siden 2019 . 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Fleskelars skrev (29 minutter siden): Duriello skrev (1 time siden): Hvordan er dette i forhold gil Grim Dawn? :] Det er som en blanding av Grimmærn og POE , uansett et fabelaktig ARPG som er verdt pengene . Har spilt siden 2019 . Da må jeg gi det en test 😅 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Elsker spillet så langt! Føles mye bedre ut enn Diablo 4, og det til 1/3 av prisen. Og dette kommer fra en som er skikkelig fan av Diablo serien. D4 skuffa skikkelig dessverre. Anbefaler LE på det sterkeste! Lenke til kommentar
phraze Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Jeg var gira.. men så er det kun på PC så da får jeg holde meg til D4 enn så lenge Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar LE er hva D4 burde være. En sinsykt dårlig release men det er et tipp topp spill Lenke til kommentar
Curuion Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Digger slike spill, med å bygg opp karakteren og teste masse forskjellige builds. Gameplay loopet med å grinde items, så tilbake til basen og optimaliser karakteren. Men hvorfor skal absolutt alle arpg's ha så enkel og langdryg campaign/tutorial? Begynte på chapter 4 i går, men sålangt har det vært veldig kjedelig, alt dør på sekunder som vanlig, selv bosser varer maks 10-15 sekund. Liker å spille hc/ssf, men største utfordringen der er å holde seg våken, 90%+ av gangene man dør er pga jeg glemte å følge med på health baren, mens jeg ser på YT/Serie eller noe. Ga opp Path of Exile tilslutt, tar alt for lang tid før spillet starter. Går vel ikke an å hoppe over ting når man må starte helt nytt for hver karakter heller, savner faktisk adventure mode I Diablo3 for levlinga, selv om det var veldig ensformig. Enormt lei av spill man må jobbe i noen dager før spillet faktisk starter. Håper det blir verd når man kommer til endgame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå