Pugnax Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar (endret) Vurderer å kjøpe meg fjellreven abisko lite 2 som et telt å bruke når det kun er meg og hunden. Har idag et helsport telt for 3 personer som jeg syns veier litt mye når det kun er meg. Er det noen her som har brukt eller eier fjellreven abisko lite 2 selv? Forsøkt å finne sted å leie, men finner ingen som leier ut det nevnte teltet. Også vurdert fjellreven endurance 2 da det har litt større fortelt. Men det viktigste er vekt slik jeg ser det. Har sakte men sikkert oppgradert utstyret mitt til ting som veier litt mindre, uten å være hardnakket gramjeger. Endret 21. februar av Pugnax Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Pugnax skrev (16 minutter siden): Vurderer å kjøpe meg fjellreven abisko lite 2 som et telt å bruke når det kun er meg og hunden. Har idag et helsport telt for 3 personer som jeg syns veier litt mye når det kun er meg. Er det noen her som har brukt eller eier fjellreven abisko lite 2 selv? Forsøkt å finne sted å leie, men finner ingen som leier ut det nevnte teltet. Også vurdert fjellreven endurance 2 da det har litt større fortelt. Men det viktigste er vekt slik jeg ser det. Har sakte men sikkert oppgradert utstyret mitt til ting som veier litt mindre, uten å være hardnakket gramjeger. Hvorfor vurderer du ikke Helsport? Ringstind superlight 2. Lenke til kommentar
Pugnax Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar (endret) Karltorbj skrev (2 timer siden): Hvorfor vurderer du ikke Helsport? Ringstind superlight 2. Vurderte denne helt i starten, men er veldig fan av tunneltelt varianten. Samt at jeg foretrekker å ha et rom på en side, og liker ikke helt slopen på taket. Endret 21. februar av Pugnax Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Pugnax skrev (2 timer siden): Vurderte denne helt i starten, men er veldig fan av tunneltelt varianten. Samt at jeg foretrekker å ha et rom på en side, og liker ikke helt slopen på taket. Hadde en flott opplevelse, med det Helsport Rondane teltet ( verdens letteste 4 manns telt, i den tiden ) jeg hadde. Det begynte aa sprekke i endene, paa stengene, etter garantitiden, 5 aar, var gaatt ut. var vist uheldige med de stengene, som de fikk produsert i Tjekkia da, hvis jeg husker riktig. Jeg ringte til fabrikken og klaget, siden garantitiden var gaatt ut, var det ikke forhandlers problem lenger. Hun i telefonen, spurte meg pent og hoeflig, om hun kunne faa lov til aa sende meg nye, bedre og lettere stenger og jeg fikk en noedspakke, til reperasjon av stengene i tilfelle de ble skadet under tur og en morropakke, med sokker, lagd av soveposestoff og andre smaating. Kanonservice! Kjoepte de dyreste stoevlene, som var i butikken, Lundhags, som krympet to nummer, om jeg ikke var klar over det? At de krympet? Moekkaservice. Kjenner ikke Fjellreven, hadde en jakke, en gang i tiden, men har ikke proevd teltene dems. Rondaneteltet, ble naermest blaast flatt i Rondane, naar vi var der, men sto som fjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå