Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Sitter her med dette kabinettet og dette hovedkortet. Når jeg skal montere kortet inn i kabinettet, blir pci-portene forskjøvet. Kortet og kabinettet burde passe sammen, eller? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja, så sant du har satt skruene inn på rett sted i kabinettet. Det er borret opp til flere typer hovedkort på platen inne i kabinettet. Sjekk om du kanskje har satt inn noe feil der. Eneste jeg kan komme på i farten så sant ikke kabinettet er skadet/feilproduksjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja, så sant du har satt skruene inn på rett sted i kabinettet. Det er borret opp til flere typer hovedkort på platen inne i kabinettet. Sjekk om du kanskje har satt inn noe feil der. Eneste jeg kan komme på i farten så sant ikke kabinettet er skadet/feilproduksjon. Hovedkortet passer perfekt, det passer til alle skruehull på kortet og både usb, ps2 og resten av portene passet, det var bare PCI og AGP som var forskjøvet i forhold til kortet. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Når du kjøpte hovedkortet, fulgte det med en sånn bak-plate( du vet, den med fargekoder og hull i seg) ? Det kan hende du må bytte ut denne. Det måtte jeg når jeg kjøpte et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor mye er det snakk om da? Milimeter eller centimeter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Det funket. Alt er nå koblet sammen og pc'n er på. Det er to lys på hovedkortet; det ene er grønt og det andre er rødt. Jeg innbiller meg at dette ikke er riktig? Edit: Formaterer nå harddisken og alt ser ut til og funke, men tiden vil vise. Er litt bekymret angående lyset. Endret 15. januar 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå