Kjetil Lura Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Fy f*n hvilke marginer og fortjeneste Intel har på sine produkter og tjenester..... Ja, grin, grin. At Intel som bedrift skal ha interesse av å tjene penger? Fy FAEN for noen jævler! Hehe, og hva skal de ellers gjør? Leve av luft, nei du hadde nok gjort det samme om du var en bedrift eier, mest mulig inntekter og lite utgifter. Offtopic PS :Se bare på den norske stat's overskuddet, hehehe Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Personlig synes at intel er en god bedre en AMD, selv om at AMD har kommet seg i det siste... At celeron er en bra prosessor er jo uvisst, men AMD duron er heller ikke noe vidunder... Jeg har hatt/har 6 cpuer hvorav 5 er fra Intel og en fra Amd siden 1999 Jeg hadde en pc med Amd T bird 1Ghz og 2 40 GB IBM GXP 45 disker og ikke minst Windows 98/Windows 2000 og dette var en djevelsk trøskeverk... Til slutt skulle jeg ha det litt artig å overklokke dritten og endte med å svi sikkert både hk og cpu... Derfor ble det selvsagt gode gamle Intel som er dyrere en AMD, men prisen var ikke akkurat avgjørende uansett... Endret 18. januar 2004 av tintin77 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Ja, grin, grin. At Intel som bedrift skal ha interesse av å tjene penger? Fy FAEN for noen jævler! Hehe, og hva skal de ellers gjør? Leve av luft, nei du hadde nok gjort det samme om du var en bedrift eier, mest mulig inntekter og lite utgifter. Ironi, min gode mann.. et flittig brukt virkemiddel fra min kant. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Ja, grin, grin. At Intel som bedrift skal ha interesse av å tjene penger? Fy FAEN for noen jævler! Hehe, og hva skal de ellers gjør? Leve av luft, nei du hadde nok gjort det samme om du var en bedrift eier, mest mulig inntekter og lite utgifter. Ironi, min gode mann.. et flittig brukt virkemiddel fra min kant. Godtatt og akseptert Lenke til kommentar
Grrrh Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Fy f*n hvilke marginer og fortjeneste Intel har på sine produkter og tjenester..... Ja, grin, grin. At Intel som bedrift skal ha interesse av å tjene penger? Fy FAEN for noen jævler! Det får jo ikke blitt bedre enn at Intel og alle andre vi har bruk for tjener penger. De ville ikke vært der og levert om de ikke tjente penger vet du ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg