Boing_80 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Blir såkvalm og sint av å lese dette.I det ordinære arbeidslivet ville vi slitt med å få ny jobb med en slik skamplett på CV-en slk Huitfeldt har. https://www.nettavisen.no/nyheter/huitfeldt-forlater-landet-kommer-neppe-tilbake-til-norsk-politikk/s/5-95-1652842 1 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar AP politikere er gode på det. Karre seg oppover i systemet, koste hva det koste vil. Om man så må selge landet på rot.... 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. februar Forfatter Del Skrevet 21. februar kremt skrev (2 minutter siden): AP politikere er gode på det. Karre seg oppover i systemet, koste hva det koste vil. Om man så må selge landet på rot.... Ikke bare Ap. FrP hadde samme opplegget i forhold til Sylvi L. Erna S kommer trolig sterkere tilbake til tross for ektemannens ekskapader. 1 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Hmm, ser ikke helt det store problemet her jeg. Mannens aksjer var i strid med håndboka for statsråder, men han har ikke lengre disse aksjene, og Huitfeldt er ikke lengre statsråd. Få er vel også bedre kvalifisert til denne jobben enn Anniken Huitfeldt er. 3 Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Boing_80 skrev (1 time siden): Blir såkvalm og sint av å lese dette.I det ordinære arbeidslivet ville vi slitt med å få ny jobb med en slik skamplett på CV-en slk Huitfeldt har. https://www.nettavisen.no/nyheter/huitfeldt-forlater-landet-kommer-neppe-tilbake-til-norsk-politikk/s/5-95-1652842 Få i det ordinære arbeidslivet har en like imponerende CV som Huitfeldt, så påstanden din faller på sin egen urimelighet. 3 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Huitfeldt ble ofret slik at AP dermed kunne kritisere Høyre med litt troverdighet, og hun fikk denne stillingen som plaster på såret. Huitfeldt er ikke helt uegnet, men det er problematisk, etter min mening, at intern partipolitikk blir førende for hvem som ansettes i UD. Jeg kan ikke skjønne at dette er bra for noen, har ikke Huitfeldt noe integritet? Det kan ikke være spesielt enkelt for hennes medarbeidere å ha en sjef som fikk en stilling for å kunne bevare husfreden innad i AP. En slik viktig stilling fortjener en ryddig, ordentlig og legitim ansettelsesprosess. 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar 1 hour ago, Boing_80 said: FrP hadde samme opplegget i forhold til Sylvi L. Kunne du utbrodere litt her? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Jeg syntes egentlig aldri Huitfeldts mann sine feilsteg reflekterte så dårlig på henne at det virket rimelig at hun måtte gå av, og som andre er inne på kan det virke som det handlet like mye taktikk fra partiets side for å posisjonere seg for å ta Høyre. At Huitfeldt, som så vidt jeg kan se ellers har prestert svært bra, anses som kvalifisert til en denne posten virker dermed helt rimelig. Lenke til kommentar
Mohdaw Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Jeg blir småkvalm av folk som sitter med så mye bitterhet at de ikke anerkjenner personer med talent, god og viktig erfaring, som er høyt verdsatt andre steder i arbeidslivet; selv om de måtte gjøre noen "feil" langs veien. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå