bjorngb Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 ser etter et billig (og relativt stille) kabinett fra komplett - er det noen som har noe å anbefale? ser på chieftec sine. hva med f.eks denne? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hvor stille det er kommer jo an på hvor mange vifter du skal ha. Jeg har fire i mitt chieftec kabinett og plages ikke av lyden (hører den så vidt) Anbefaler absolutt chieftec. Billig med fint klassisk design. Hvis du skal ha mange vifter kan du eventuelt støyisolere kabinettet. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 takk for svar - da går jeg for chieftec - med en ekstra papst vifte.. skulle ikke bråke så mye da.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Thermalake kabinettene følger det med 7 stillegående vifter og kabinettet er av Alleminium. Dyre, men stille. Følger ikke med PSU. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det er ett godt valg ja. Det er ganske tungt, i allefall stål utgaven. Min veier vel rundt 30 kg med all hardware inni. Ugg Hører ingenting til PSU viften. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Det er ett godt valg ja. Det er ganske tungt, i allefall stål utgaven. Min veier vel rundt 30 kg med all hardware inni. Ugg Hører ingenting til PSU viften. 30 kg ? Jøss .. hehe jaja.. finnes PSU`er som er 0dba. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 målte nettopp 25 kg. Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Gå inn på www.microplex.no og sjekk ut kabinetter Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Ugh, værsåsnill ikke chieftec, er så lei av å se de overalt Nuvel fra spøk til revolver, jeg vil så absolutt anbefale Avantech medium server tower, beste kabinettet jeg har jobba med, slår chieftecen med flere økseskaft og langer seg tilogmed forbi Lian Li PC75'en min edit: fant test på ocshoot.no her Endret 16. januar 2004 av xthal Lenke til kommentar
chil Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ugh, værsåsnill ikke chieftec, er så lei av å se de overalt Nuvel fra spøk til revolver, jeg vil så absolutt anbefale Avantech medium server tower, beste kabinettet jeg har jobba med, slår chieftecen med flere økseskaft og langer seg tilogmed forbi Lian Li PC75'en min At mange har Chieftec har da ingen ting å si.. det er veldig gode kabinetter med gode løsinger og go plass. men jeg er enig i at det kabinetter du linka til virker bra og veldig billig Lenke til kommentar
v0id Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Chieftech er strålende kabinetter av skikkelig kvalitet. Ingen grunn til ikke å kjøpe de selv om "alle" har de. Hva er det slags argument? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Har hørt at noen av Chieftech PSU'ene støyer litt, mens andre ikke gjør det. Hadde et Chieftech kabbis med 340W PSU før og den var stille og fin. EDIT: At "alle" har de sier jo litt hvor bra de er Endret 16. januar 2004 av gixer Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Thermaltake er jo rålekre, tror jeg skal ha det som neste kabinett. Litt case modding og svæært stillegående kraftig PC er målet. Noisecontrol kabinettene skal jeg ikke kjøpe igjen (les: varmeovn). Lenke til kommentar
cpy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ser etter et billig (og relativt stille) kabinett fra komplett - er det noen som har noe å anbefale? ser på chieftec sine. hva med f.eks denne? Det kabinettet du har satt linken til, er jo styggeste chieftec jeg har sett , putt hverfall par hundre kroner til da har du hverfall litt kulere kabinett og større PSU. Chieftec med PSU på 360W er ganske stillegående hvertfall. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Chieftec kabinett er veldig bra. Men at psu ikkje bråker er meg ukjent. Ville også gått opp eit hakk på kabinettet. Veldig kjedelig det du linket til. Edit: 360w Chieftec-en min er grusomt støyende. Støyer nesten like gale som min q-tec 400w. Endret 17. januar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
DDFC Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) skal du ha chifteck MÅ du ha 360w utgaven ellers så er Chiftech og Mist strømforsyning en utmerket løsning for de med sarte ører Endret 17. januar 2004 av DDFC Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Må nok si meg godt fornøyd med mitt chieftec kabinett. Har da satt i en 431w strømforsyning med 2 vifter og 3 vifter i kabinettet ,men støyen er ikke noe problem. Det er jo et veldig brukervenlig kabinett og det må jo telle mest , så kan man bruke peng på bedre skjermkort isteden for de dyre flotte fansi kabinettene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå