Gå til innhold

Chieftec kabinett,er de stille? Andre fra komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor stille det er kommer jo an på hvor mange vifter du skal ha. Jeg har fire i mitt chieftec kabinett og plages ikke av lyden (hører den så vidt) Anbefaler absolutt chieftec. Billig med fint klassisk design. Hvis du skal ha mange vifter kan du eventuelt støyisolere kabinettet. :thumbs:

Lenke til kommentar

Ugh, værsåsnill ikke chieftec, er så lei av å se de overalt :p

Nuvel fra spøk til revolver, jeg vil så absolutt anbefale Avantech medium server tower, beste kabinettet jeg har jobba med, slår chieftecen med flere økseskaft og langer seg tilogmed forbi Lian Li PC75'en min :thumbup:

edit: fant test på ocshoot.no her

Endret av xthal
Lenke til kommentar
Ugh, værsåsnill ikke chieftec, er så lei av å se de overalt :p

Nuvel fra spøk til revolver, jeg vil så absolutt anbefale Avantech medium server tower, beste kabinettet jeg har jobba med, slår chieftecen med flere økseskaft og langer seg tilogmed forbi Lian Li PC75'en min :thumbup:

At mange har Chieftec har da ingen ting å si.. det er veldig gode kabinetter med gode løsinger og go plass.

men jeg er enig i at det kabinetter du linka til virker bra og veldig billig

Lenke til kommentar

Har hørt at noen av Chieftech PSU'ene støyer litt, mens andre ikke gjør det. Hadde et Chieftech kabbis med 340W PSU før og den var stille og fin.

EDIT: At "alle" har de sier jo litt hvor bra de er ;)

Endret av gixer
Lenke til kommentar
ser etter et billig (og relativt stille) kabinett fra komplett - er det noen som har noe å anbefale? ser på chieftec sine. hva med f.eks denne?

Det kabinettet du har satt linken til, er jo styggeste chieftec jeg har sett :scared: , putt hverfall par hundre kroner til da har du hverfall litt kulere kabinett og større PSU.

Chieftec med PSU på 360W er ganske stillegående hvertfall.

Lenke til kommentar

Chieftec kabinett er veldig bra. Men at psu ikkje bråker er meg ukjent. Ville også gått opp eit hakk på kabinettet. Veldig kjedelig det du linket til.

Edit: 360w Chieftec-en min er grusomt støyende. Støyer nesten like gale som min q-tec 400w.

Endret av Ulvestad
Lenke til kommentar

Må nok si meg godt fornøyd med mitt chieftec kabinett.

Har da satt i en 431w strømforsyning med 2 vifter og 3 vifter i kabinettet ,men støyen er ikke noe problem.

Det er jo et veldig brukervenlig kabinett og det må jo telle mest , så kan man bruke peng på bedre skjermkort isteden for de dyre flotte fansi kabinettene :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...