Audioslave Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 @ Audioslave: Det er ikkje utenkelig at det er posten som har behandla pakken din slik. Det er ikke posten som har behandlet pakken dårlig! Pakken så helt fin ut, har esken vært ødelagt. Så har jeg åpnet pakken på posten og skrevet skademelding der og da! Dette må nok Komplett.no ta på seg... Lenke til kommentar
FooKer Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Big Mutha Truckers, WinDVD, HydraVision, Tom Clancy's Splinter Cell, Warcraft III Reign of Chaos, Will Rock, Tomb Raider, Colin McRae Rally 3, ToCA Race Driver, BREED Disse programmene er verdt ihvertfall 500kr.... Drøm vidrere! Er kun Tomb Raider av spillene som kommer i fullversjon, de andre er demoversjoner. Dette er likt i nesten alle 'ATI' pakkene. Forruten noen av XT kortene som har Half Life 2 voutcure. Men litt latskap av Komplett å bruke samme produkt info på bulk kortet som på retail kortet! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har vaffal bare positive erfaringer med Komplett. Bestilte div. ting på onsdag og fikk pakka på fredag... (Hjem-på-kvelden) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kommer ihvertfall ikke til å bruke Komplett.no lengre! I går mottok jeg en dvd-spiller fra dem som så ut som om den var sluppet i golvet fra 3-meters høyde! Dekslet var skjevt og selvfølgelig virket den ikke. Når man snudde på den hørte man delene inne i den... Hver eneste gang jeg handler der, tar det i tillegg lang tid å pakke og sende ut varene. Seriøst siste gang!!! 1. Hvorfor i all verden skal komplett sende deg en vare de vet er skadet? det tjener de jo ingenting på. 2. du har angrerett, så bytt den da vel. få deg en ny en Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 2. du har angrerett, så bytt den da vel. få deg en ny en Trodde angreretten bare gjaldt når produktet fortsatt var i god stand jeg. Tilbake til trådstarteren; Du kan jo bestille et nytt kort enten fra den samme webshop eller kanskje en annen en. Også sende den i retur? Du vil jo få pengene tilbake... Dersom det du ønsker er å beholde kortet fordi du syns det likevel er verdt pengene selv uten bundlen så må du nesten bare akseptere det Komplett sier. (Jeg har så si sluttet å handle hos komplett, det finnes mange gode alternativer der ute, noen som har litt færre kunder og dermed også bedre service per kunde, siden de ikke har råd til å miste dem) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå