Target.Aquired Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Hei, Jeg kjøper ofte småting på ebay som ikke finnes her i Norge og kom over noen Norske selgere som kunne tilby gratis frakt! Dette går i Norske produkter så det er ikke snakk om dropshipping fra kina. Jeg har vurdert til tider å selge på ebay men pga av høye fraktkostnader, er det nesten umulig! Lurer fælt på hvordan de kan tilby gratis frakt? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Jeg tipper de bare har lagt frakten inn i kjøpesum, har du noen eksempler på annonser? 1 Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 22. februar Forfatter Del Skrevet 22. februar Dragonlove skrev (På 20.2.2024 den 4:32 PM): Jeg tipper de bare har lagt frakten inn i kjøpesum, har du noen eksempler på annonser? Kan virke slik, dette er en random jeg fant Ebay link Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Vel.. for 400kr for tre poser kan man vel trygt si at frakten er innbakt. En slik pose koster 39kr i butikken. 1 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar On 2/20/2024 at 1:02 PM, Target.Aquired said: Lurer fælt på hvordan de kan tilby gratis frakt? Dette: https://www.perplexity.ai/search/why-shipping-cost-wRyw9WtASJKbSwDcI_XJYw?s=u Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå