karl hungus Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har et Ixus 400 og et Powershot S40, som begge er veldig trivelige kameraer. Jeg har i tillegg ¢nske om å gå til anskaffelse av et webkamera, men jeg har inntrykk av at bildekvaliteten på overkommelige webkameraer er håpl¢s. Så tenker jeg: kanskje jeg kan bruke et av kameraene mine som webcam ? Noen som har tips ? Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Kanskje du kan kjøpe et billig tvkort, de har som oftest video inn, med passende driver, da tar du video-signalet fra kameraet, og vips så har du webcam. Det finns også endel skjermkort med video inn. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 vil dette fungere med overvåkingsprogrammer, move detection, etc ? takk! Lenke til kommentar
Martin_03 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det vet jeg ikke, andre vet kanskje. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 noen som vet ? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Ein venn av meg har eit IXUS 400 og skjermkort er 9600NP, eg lure på om det er video inn på det skjermkorte.er det det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå