Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

JA, til billig bredbånd og høyere hastighet

Anbefalte innlegg

Hei jeg ville bare tipse dere om en underskriftskampanje på Opprop.no, der man kan vise at det norske folk gjerne vil ha billigere og raskere bredbånd.

Vis din støtte gjennom å besøke: http://www.opprop.no/?billigbredbånd og skriv under...

For alle vet at det er unødvendig for en privat person og betale 1.498kr pr mnd får 2mbps SDSL når f.eks. sverige betaler 398 for 26mbps VDSL (over 1500 meter fra telefonsentralen så blir det bare 8mbps Opp og Ned)

Maximumhastigheten som en privatperson kan få idag er 3mbps ADSL 3mbps Ned og 704kbps Opp men da er det bedre å kjøpe 2mbps SDSL!

Endret av slask3n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Idag har vi under 5 ISP'er som leverer SDSL på 2mbps, men ingen over.

SDSL har 2mbit som maks hastighet. Jeg får inntrykk at denne underskriftskampanjen er lite gjennomtenkt.

Jeg tror ikke skrikene til nedlastings hungrige fjortiser kan få norges isp'er til å risikere konkurs får at dem kan få laste ned warez :p

Endret av StrongBad
Lenke til kommentar

Det norske folk vil ha billigere og raskere bredbånd? For en overraskelse, selskapene har nok tenkt "folk vil nok ha dyrt og treg" men så får de denne, og innser at de tok feil, og setter ned prisene.

Skal dere ikke slenge inn ett par andre ting mens dere er i gang, billigere cder kanskje? Eller mindre skatt og mer inntekt til staten?

AtW

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha en splitter ny bil med plass til hele familien og med alt av moderne tilleggsutstyr ol. Den skal ikke bruke mer enn 0.2 L på mila, men motoren må fortsatt være sterk nok til å ikke bruke mer enn 6 sek fra 0 til 100 km/t. Bilen skal heller ikke koste noe mer enn 50.000 kr, aller helst burde den være gratis.

Kanskje en underskriftskampanje hadde hjulpet?

Lenke til kommentar
SDSL har 2mbit som maks hastighet. Jeg får inntrykk at denne underskriftskampanjen er lite gjennomtenkt.

Jeg tror ikke skrikene til nedlastings hungrige fjortiser kan få norges isp'er til å risikere konkurs får at dem kan få laste ned warez :p

SDSL finnes opp til 9 Mbps(selv om det er bedriftabbo)

Endret av mikk
Lenke til kommentar

ok, jeg trodde 2mbit var maks.

Lenke til kommentar

Det er snakk om 4x2.3mbit linjer som er bundlet.

Lenke til kommentar
opprop.no ja, de hadde jo en slik en mot nynorsk på skole også, men jeg trukke det betyr sååå mye akkurat.

Ikke? Du vet vel at det nå er like før det blir gjennomført frivillig sidemålsopplæring i Oslo-skolen? :yes:

Ikke at jeg tror at dette oppropet hadde så mye for seg da men....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...