slæsk Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Skuffende spill dessverre. Forventet så mye mer og spesielt ettersom det har vært utsatt så mange ganger igjennom så mange år. Heldigvis var det gratis med Ubisoft pluss på xbox Lenke til kommentar
TomAwsm Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar On 19.2.2024 at 5:44 PM, phantax said: Og det ble betegnet som "frippel" A spill, men det kom fra Ubisoft, så ingen lot seg lure "Kvadruppel" er ordet du leter etter. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ja jeg prøvde betaen litt og har sett på youtube at dette er bare mas og kjas med resusjer som må grindes hele tide er lei av slik så var i tenkeboksen og nå tror jeg at jeg skipper dette spillet. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Fleskelars skrev: For prisen av dette spillet , får man altså 2-3 indiespill med kolossalt mer spilleglede ( Dredge , Sunken Land , Enshrouded , Grim Dawn etch ) . Nei , disse tusenlapp-spillene fra store firmaer er som film-blockbusters , ræva og luftig underholdning . Dredge og Enshrouded er mine favoritt spill som jeg spiller daglig begge to selv om Dredge er litt kort så er det bare å starte opp på ny hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå