msh Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg har for høy cpu temp Spilla kræsjer når cpu temp overstiger 57grader. Jeg for ikke redigere video hvis cpu temp overstiger 57grader.(PC-en fryser) Men det er litt rart,fordi broren min sin PC-en ligger over 60grader og spilla kræsjer ikke. Hva kan det komme av ? Jeg har Abit KG7-Raid Athlon 1.4ghz Silent Viking Cpu-Vifte Aopen Full Tower 1 enermax vifte Cpu temp - Max 63 (Testet med Cpustabtest) System temp - Max 43grader. hjelper det å skifte til chieftec kabinett. Har installert alle nye drivere. Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Heisann!! Hadde samme problem for en stund siden.. Cpu'en lå på rundt 67 grader max. Tok litt tid før jeg skjønte at cpu-vifta ikke lå skikkelig nedpå cpu'en.. Prøv å sjekke det, kan hende det funker bedre da.. Har du overklokka foresten? Mvh Geir Ole Stevning Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Nei jeg har ikke overklokket Cpuen. Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2002 Har satt inn cpu-vifta riktig. Men det jeg lurer på,kan jeg fjerne goop som er klistret fast med Silen viking cpu-vifta. Lenke til kommentar
dagm Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hvor mange watt er powersupplyen din? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Tror det er nesten "obligatorisk" å skrape vekk retail goop og erstatte det med f.eks artic silver. Jeg har gjort det med "alle" mine viften. Legger jeg sammen pengene jeg har brukt på vifter i min Athlon PC kunne jeg fått et bra Intel system i stedet... Skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
msh Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Probleme er løst.Jeg kjøpte Chiefec kabinett,Cpu temp gikk ned fra 63max til 51max grader.System temp gikk ned fra 43 til 31grader.PC-en kræsjer ikke lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå