Gro o Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Noen som vet hvordan man restarter en NAD L54 Endret 18. februar av Gro o Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Fra manualen: To perform a factory reset simultaneously press-and-hold for 10 seconds the HTR 4's [ON] and[RTN] keys; the Learn LED will start to flash green. Release [ON] and [RTN] before the second flash iscomplete; the Learn LED will turn red, indicating the remote has been reset. NOTE: You must release [ON] and [RTN] before the second flash goes out, otherwise the unit will not reset;should this occur, repeat the full procedure. 2 Lenke til kommentar
Gro o Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Takk for tips. Kom rødt lys men står fortsatt reset på display. Noen idé? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Troubleshooting: https://www.manualslib.com/manual/108903/Nad-L-54.html?page=29#manual Lenke til kommentar
Woff Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Ett tips som har reddet to DYRE utstyr her og som ikke er dokumentert: Koble ut strøm (ta ut kontakta) og la den være uten et par tre dager! Jeg synes det var et herk, men istedet for å sende den til verksted for så å finne ut at joda, alt virket når vi fikk den.. så var dette verdt det. 🙂 Etter denne problem-fix'en har jeg satt alt av elektronikk på wi-fi styrte kontakter, kun et trykk på mobilen så er strømmen borte! 🙂 Det siste er en nødvendighet her hos meg siden det er veldig vanskelig å komme til kontaktene og siden også mye av utstyret er forsynt over en UPS! Det er faktisk en regel at elektronikk VIL henge seg opp og eneste løsning er å ta strømmen... Endret 18. februar av Woff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå