Zamoht Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har gått til anskaffelse av et stk SE Z600 og er på jakt etter spill jeg kan laste ned til denne telefonen. Men jeg har litt problemer, ingen av de spillene jeg har prøvd å laste ned vil installeres. Jeg får alltid en feilmelding om at lagring mislyktes og at dette elementet ikke er støttet. jeg har prøvd flere spill, både *.jar og *.mpn, uten hell. Prøver desperat å få til SummerGames 2004! vil ikke Kan noen hjelpe meg med dette og eventuellt poste noen linker til hvor jeg kan finne gratis spill til min mobil på nettet? Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Z600 er for treg for spill som Summer Games 2004. Det er uansett ikke et gratis-sill, så du måtte ha betalt for det hvis du skulle hatt det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 www.mophungames.com Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Z600 er for treg for spill som Summer Games 2004. Det er uansett ikke et gratis-sill, så du måtte ha betalt for det hvis du skulle hatt det. Men det finnes altså summer games for z600? hvor kan jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå