Proidiv Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! ditto Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Labrador... labrador / puddel = geek dog? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? og jeg som ikke liker puddler og greier.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? og jeg som ikke liker puddler og greier.... Ble en badass konge puddel du da? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ble en Labrador. Bra jeg ikke ble en gneldrete puddel som visse andre her ble (le av dere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå