Misshaped Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ble pinadø en labbis jeg òg...aner jeg en sammenheng her eller er det bare tilfeldighetene som rår? Hmm.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Ditto Endret 15. januar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hva slags hund er du?Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? fytti ******! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. ble Setter jeg .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 dette var en dårlig quiz ting. Nesten alle ble det samme. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Her er en litt mer avansert "quiz" opplegg der den finner ut ka hund som passer til deg. http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den var fin SnowDog. Jeg har rett hund ifølge denne testen. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg ble ei KATTE! neida, ******* labrador, fean heller, liker ikke de hundene engang, doberman derimot, DET er fin hund ! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 på den første testen ble jeg en puddel, men på den andre testen, så fant de ingen hund til meg... hehe Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Her er en litt mer avansert "quiz" opplegg der den finner ut ka hund som passer til deg. http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php hadde vært tøft med hund Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Her er en litt mer avansert "quiz" opplegg der den finner ut ka hund som passer til deg. http://www.canis.no/oppdretter/rasevelger.php hadde vært tøft med hund Yup! Skal muligens få meg amstaff imorgen. Dvs hvis ikke en fyr kjøper den før meg. 8000kr skal de ha for den. Hvis den blir solgt til den fyren så må eg dra til oslo for å kjøpe en der. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 nice SnowDOG! det er masse flotte hunderaser som jeg kunne ha godt å tenkt meg! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) PUDDEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 17. januar 2004 av AssKicR Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 puddel = usj! snobbehund! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! ditto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå