Hidden Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg fant ut at jeg er en puddel..! Jeg -hater- pudler!! *gråter* http://admin.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=40 Nå, hva slags hund er dere? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg ble labrador WTF? Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes!jaja Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? Eg liker ikkje puddel! Dei er drit stygge og Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er også ein j*vla puddel. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hmm det virker som om det kun er valget mellom puddel og labrador? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om." En Setter! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 meg : Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! så enig så enig... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Har en Golden Retriever, så det passer bra. Hunder ligner eieren, eller eieren ligner hunden i dette tilfellet. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Puddel her også... Da må det i tilfelle være en Irsk Ulvepuddel.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 "Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes!" Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Me = ...en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Meg og, meg og! Labby... Lenke til kommentar
PT Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? WTF?! En puddel?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå