qazar Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg fikk alle delene til min HTPC i går og når jeg åpnet pakka så hardisken slik ut: Som du kan se av bildene er det tydlige skruehull på baksiden av hardisken. Er det ikke meninga at det skal være et slags beskyttelses lokk der? Det var det på den gamle hardisken min. Er det en reklamsjons sak til komplett? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, den ser vel grei ut den? Alle mine HDDer har et område med "ubeskyttet" hardware. Gamle disker har ikke dette riktignok nei Lenke til kommentar
Mushu Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Den skal se slik ut. Hilsen Mushu Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 De skruehullene er der for desktop kabinetter som ofte monterer diskene med de hullene (var i hvertfall normalt før). Lenke til kommentar
qazar Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Ok. Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Noen disker har 'noe' der, som f.eks Seagate 'Cuda IV (NoiseGuard eller hva det nå enn heter), men de fleste ser sånn ut, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå