Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor får jeg billigst mulig mail/web domene?

Anbefalte innlegg

Vil forresten ikke anbefale Servetheworld. Har vært "nødt" til å benytte dem for en del kunder av firmaet jeg jobber i og det har vært bare trøbbel med dem fra ende til annen. De oppgraderer/forandrer oppsett uten å si ifra, de har lange nedetider uten noen forklaring, de svarer ikke på support-mail, mail går ned og opp som jojoer, de klarer ikke å integrere SpamAssasin-støtte selv om jeg personlig mange ganger har forklart dem hvordan, og mye mye mer. Rett og slett bunn-udugelige folk.

Jeg er 100% fornøyd med servetheworld. Supportmail jeg har sent til servetheworld har alltid blitt besvart innen 30 minutter, og jeg har aldri opplevd nedetid hittil.

www.b-one.net

Noen billigere? Neppe.

Kansje ikke, men for å si det sånn: Du får det du betaler for. Har hørt endel om b-one sin behandling av domener, og det er veldig mange som har hatt problemer hvis de vil flytte domenet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ta en titt på www.ispnor.no

Når det gjelder det b-one kaller ubegrenset overføring kan jeg si at det ikke er noe som heter ubegebrenset overføring. Har hørt at folk som har brukt 10 gb overføring har fått beskjed om at de bruker for mye.

Lenke til kommentar
Du kan ikke ha .us, .no, .mil, .edu osv.

.us: Du må være amerikansk statsborger

Jeg har .us, og har aldri vært amerikansk statsborger...

Enten er det norskweb.net som fikser biffen, eller så er det bare en regel som ikke følges opp.

Domene-regler

-------------------------------------------------------

.no : Du må ha et norsk foretak, registrert i enhetsregisteret i Brønnøysund

.it : Du må være EU-borger

.us : Du må bo i USA

.ws: Domenet må inneholde 4 eller flere bokstaver/tall

.cc: Domenet må inneholde 4 eller flere bokstaver/tall

Hentet fra web10.nu sine hjemmesider, og har ingen grunn til å tro at de har gjort noe feil med dette.

Lenke til kommentar
Går fint å regge .us uten å bo i USA. Har gjort det flere ganger

Er vel kansje fordi det ikke er så lett å sjekke om du faktisk bor i USA.

Om du bor i USA er vel ikke så vesentlig, men om du er amerikansk statsborger er vel det dreier seg om, og det skulle ikke være vanskelig for en registrar å sjekke.

Men jeg holder en knapp på at det bare er en regel de ikke følger opp.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...