Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor får jeg billigst mulig mail/web domene?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på mitt eget domene, og en mail adresse som jeg kan beholde lenge, jeg bruker i dag online.no og synes 89.- pr mnd for mail adresse er for dyrt. ADSL er ikke tilgjengelig der jeg bor så det er utelukket, og jeg vil også ha mail som er uavhengig av linjeleverandør, da det er for mye pes med å endre mail adresse hos alle stedene der denne er oppgitt.

Vet det er en del NETaddicts her så jeg hadde håpet å søke gjennom hele markedet selv.

Minste krav:

Long term MailAdresse billig (gratis?)

Helst:

webplass

eget domene

(FTP)

Takker for gode svar. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jobber som freelance webdesigner og jeg har hostet over 30 domener på xmac.no. Kan ikke si meg noe annet enn superfornøyd. De oppgraderer hele tiden tilbudet sitt og er absolutt rimelige på pris.

For domener anbefaler jeg domenshop.no. Kjøp ditt eget domene der, ta det med til hvilken som helst leverandør av webhotell.

/Kristoffer

Lenke til kommentar

Vil forresten ikke anbefale Servetheworld. Har vært "nødt" til å benytte dem for en del kunder av firmaet jeg jobber i og det har vært bare trøbbel med dem fra ende til annen. De oppgraderer/forandrer oppsett uten å si ifra, de har lange nedetider uten noen forklaring, de svarer ikke på support-mail, mail går ned og opp som jojoer, de klarer ikke å integrere SpamAssasin-støtte selv om jeg personlig mange ganger har forklart dem hvordan, og mye mye mer. Rett og slett bunn-udugelige folk.

Lenke til kommentar