Cid Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg har lyst på mitt eget domene, og en mail adresse som jeg kan beholde lenge, jeg bruker i dag online.no og synes 89.- pr mnd for mail adresse er for dyrt. ADSL er ikke tilgjengelig der jeg bor så det er utelukket, og jeg vil også ha mail som er uavhengig av linjeleverandør, da det er for mye pes med å endre mail adresse hos alle stedene der denne er oppgitt. Vet det er en del NETaddicts her så jeg hadde håpet å søke gjennom hele markedet selv. Minste krav: Long term MailAdresse billig (gratis?) Helst: webplass eget domene (FTP) Takker for gode svar. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) ServeTheWorld @ QXL Mail + domene = 39.- pr mnd. Det finnes forøvrig drøssevis av tråder som tar opp samme sak.. Var det dette du var ute etter? EDIT: Tror jeg misforstod litt. Du vil ha en internettleverandør som leverer dette? Endret 15. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Cid Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Nei, uavhengig av internettleverandør, der må jeg ta til takke med frisurf så lenge. Jeg vil ha en mailadresse som er min for alltid, og gjerne da domenet med..... Lenke til kommentar
Cid Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 kan hvem som helst registrere .no domene, for hvilken grunn som helst? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kan hvem som helst registrere .no domene, for hvilken grunn som helst? Nope. Du må være registrert i Brønnøysund-registeret. Les forøvrig denne tråden for mer info om dette. Lenke til kommentar
kristoffer99 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jobber som freelance webdesigner og jeg har hostet over 30 domener på xmac.no. Kan ikke si meg noe annet enn superfornøyd. De oppgraderer hele tiden tilbudet sitt og er absolutt rimelige på pris. For domener anbefaler jeg domenshop.no. Kjøp ditt eget domene der, ta det med til hvilken som helst leverandør av webhotell. /Kristoffer Lenke til kommentar
albe Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 http://www.domenetorget.net Domener (med redirect på mail) til 6,95$ pr år, eller 100Mb webhotell med mail og domene til 20 NOK / mnd. God kvalitet, alle opsjoner på web-hotell og super support. Dette er det billigste jeg har funnet, og jeg er fornøyd så langt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg vil ha en mailadresse som er min for alltid, og gjerne da domenet med..... Da må du kjøpe domene, du har ingen andre valg. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vil forresten ikke anbefale Servetheworld. Har vært "nødt" til å benytte dem for en del kunder av firmaet jeg jobber i og det har vært bare trøbbel med dem fra ende til annen. De oppgraderer/forandrer oppsett uten å si ifra, de har lange nedetider uten noen forklaring, de svarer ikke på support-mail, mail går ned og opp som jojoer, de klarer ikke å integrere SpamAssasin-støtte selv om jeg personlig mange ganger har forklart dem hvordan, og mye mye mer. Rett og slett bunn-udugelige folk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Vil forresten ikke anbefale Servetheworld. Har vært "nødt" til å benytte dem for en del kunder av firmaet jeg jobber i og det har vært bare trøbbel med dem fra ende til annen. De oppgraderer/forandrer oppsett uten å si ifra, de har lange nedetider uten noen forklaring, de svarer ikke på support-mail, mail går ned og opp som jojoer, de klarer ikke å integrere SpamAssasin-støtte selv om jeg personlig mange ganger har forklart dem hvordan, og mye mye mer. Rett og slett bunn-udugelige folk. Da har du vært uheldig med din opplevelse, i motsetning til 100-vis av andre brukere her på forumet. Blir som at en bruker har opplevd misnøye med en webbutikk, mens de aller fleste roser dem opp i skyene. Kundeservicen er upåklagelig, og har problemer med å tro din forklaring angående akkurat dette. Bedre k-service skal en lete lenge etter! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Da vil jeg påstå du er den som har vært heldig, evt. at de "100-vis av andre brukere her på forumet" stiller veldig lave krav til sin ISP. Servetheworld leverer en -dårlig- tjeneste og bedriver -dårlig- kundebehandling. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 jeg leier hos servetheworld og har bare gode erfaringer med de. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Da vil jeg påstå du er den som har vært heldig, evt. at de "100-vis av andre brukere her på forumet" stiller veldig lave krav til sin ISP. Servetheworld leverer en -dårlig- tjeneste og bedriver -dårlig- kundebehandling. Din erfaring vs min. Enkelt og greit. Jeg er meget fornøyd, du er det ikke. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) www.b-one.net Noen billigere? Neppe. Endret 31. januar 2004 av maedox Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 www.b-one.netNoen billigere? Neppe. Eller jo? http://www.tjc.no/ Vurderer å bestille derfra selv. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Jøss. Den var ikke gal. Har jo den evinnelige overføringsgrensa, men ~10GB er vel nok for det meste. Og så 1000 MB lagring Endret 31. januar 2004 av maedox Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva er poenget med mer enn ca 100MB lagringsplass? Det er snakk om websider er det ikke? Hvis det er snakk om lagring av store filer, så holder det jo ikke med de overføringsgrensene allikevel. 1000MB - filene kan altså lastes ned 10 ganger før grensen er nådd. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Vil forresten ikke anbefale Servetheworld. Har vært "nødt" til å benytte dem for en del kunder av firmaet jeg jobber i og det har vært bare trøbbel med dem fra ende til annen. De oppgraderer/forandrer oppsett uten å si ifra, de har lange nedetider uten noen forklaring, de svarer ikke på support-mail, mail går ned og opp som jojoer, de klarer ikke å integrere SpamAssasin-støtte selv om jeg personlig mange ganger har forklart dem hvordan, og mye mye mer. Rett og slett bunn-udugelige folk. dei fornadra oppsette uten og si i fra, men eller ingeting eg kan sette fingerene på. Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ok, kanskje en smule off-topic men hvilken typer domen kan en "vanlig" person registere? biz, org etc. .Com og .info vet eg eg har lovt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 ok, kanskje en smule off-topic men hvilken typer domen kan en "vanlig" person registere?biz, org etc. .Com og .info vet eg eg har lovt Du kan ikke ha .us, .no, .mil, .edu osv. .us: Du må være amerikansk statsborger .no: Du må være et norskt firma, registrerrt i brønnøysund .mil: Du må være det amerikanske forsvaret .edu: Du må være en amerikansk skole/undervisningsinstitusjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå