Spillredaksjonen Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Anmeldelse: Banishers: Ghosts of New Eden Det nyeste spillet fra Life is Strange-skaperne går nesten God of War i næringen. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Enshrouded er et spill som er like bra som dette er på 3 gjennomspilling og blir aldrig lei! Har ikke prøvd spillet Banishers: Ghosts of New Eden men er trolig et kjøp. God Of War er bare søpla i forhold til Enshrouded. Lenke til kommentar
phraze Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Tåka skrev: Enshrouded er et spill som er like bra som dette er på 3 gjennomspilling og blir aldrig lei! Har ikke prøvd spillet Banishers: Ghosts of New Eden men er trolig et kjøp. God Of War er bare søpla i forhold til Enshrouded. For en random kommentar. Det er snakk om to vidt forskjellige spill. Enshrouded er jo et open-world survival spill og Banishers (og GoW) er jo langt mer linære historiebaserte opplevelser med scriptet events. Og for øvirg - å kalle GoW for søppel er jo bare tull. GoW spillene leverer langt mer kvalitet enn de meste annet som blir sluppet av spill om dagen. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar det jeg kunne tenke meg å lese mer om er hvorfor Banishers fikk så dårlig vurdering i sniktitten, men 8/10 når det fikk en anmeldelse. Hva endret seg, hvordan og hvor mye? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar Aetius skrev (16 minutter siden): det jeg kunne tenke meg å lese mer om er hvorfor Banishers fikk så dårlig vurdering i sniktitten, men 8/10 når det fikk en anmeldelse. Hva endret seg, hvordan og hvor mye? Mye kan vel endre seg på halvt år med tilbakemeldinger før release, så er det og 2 forskjellige skribenter som har skrevet sniktitten og anmeldelsen 2 Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Tåka skrev: Enshrouded er et spill som er like bra som dette er på 3 gjennomspilling og blir aldrig lei! Har ikke prøvd spillet Banishers: Ghosts of New Eden men er trolig et kjøp. God Of War er bare søpla i forhold til Enshrouded. Har ikke prøvd spillet Banishers: Ghosts of New Eden. Hvordan kan du da fortelle at Enshrouded er like bra som Banisher GoN Og God of War er noe av det beste som er laget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå