Gaea Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar :utakt skrev (26 minutter siden): Vel, for meg har forumet vært omtrent ubrukelig i dag. Disse cloudflare feilmeldingene kommer annenhvert minutt, og det tar en liten evighet å poste nye innlegg. Telia, hvis det har noen betydning. Uderzo (annen moderator) sier akkurar det samme som deg. Hos meg derimot, samt hos Hårek, så fungerer det som normalt, og går raskt, og har vært null feilmeldinger her. Jeg begriper ikke hvorfor det rammer så forskjellig. Vi har meldt det videre i alle fall, og venter på bistand. 2 Lenke til kommentar
Regardé Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Jeg bruker en nedlasted Edge nettleser. Har Safari på min Iphone som standardnettleser. Har ikke brukt Safari på lenge, men slettet Edge og åpnet diskusjon.no med Safari, og den fungerer lynraskt nå. Kan være at det føles som lynraskt, etter en dag med 90's internet. Men den laster smooth bra nå, uten feilmelding. Så installere nettlesere på nytt? Endret 17. februar av Regardé Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Noen sider fungerer fint, men når jeg trykket på side 2 her så kom det opp feilmedling 2 ganger. Så det er fortsatt ikke 100%. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar (endret) Hadde ikke trodd at diskusjon.no brukte cloudflare CDN, men jo når man slår opp på IP adressen, så kommer det opp at den tilhører Cloudflare. Har ellers ikke hatt noen feilmeldinger. Endret 18. februar av arne22 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Hjemme på Wifi fra lokal internettleverandør (CnD) så fungerer det bra, men nå på Telenor mobildekning er det helt ræv. Hver eneste side eller post jeg skal inn på tar gjerne 2-4 forsøk på å gå igjennom. Edit: Denne posten tok 3 forsøk. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sånn som det er nå orker jeg ikke å bruke tid på forumet, når jeg har brukt 20 min på å få lastet siden og sendt dette 😥 3 1 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar 7 minutes ago, Trippelure said: Sånn som det er nå orker jeg ikke å bruke tid på forumet, når jeg har brukt 20 min på å få lastet siden og sendt dette 😥 Du er inne på noe der. Brukte vel nesten 10 minutter på å komme inn her og gi en tommel opp 😅 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Tok 4-5 forsøk å klare laste denne siden. Får en feilmelding med forumdesign 9 av 10 ting jeg trykker på, og ellers en fra cloudflare. Alt er sinnsykt tregt. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Får alle de gøyale feilene nå. Startet å merke dem igår kveld. Merkelig nok fungerer siden helt uten problemer omtrent 10% av tiden. Har tilogmed fått sett min første negative kommentar. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Forumet er nå ubrukelig. 99% feilmeldinger. 1 Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Er det ikke på tide å bare trykke på "svenskeknappen"? Kan umulig bli verre. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Får "host error" hele tiden. Dette må de få bukt på for sånn som det er nå så er det helt håpløst å få brukt denne siden. 1 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Fant noen tips her: https://webpop.io/cloudflare/502-bad-gateway-error/ #1 er å resette browser cache. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Hei, det ses på problemet. Vi mente vi løste opp i det i går, og det så ut som ting var på bedringens vei fordi vi så mye færre feilmeldinger på vår side, men åpenbart er det fremdeles noe feil her. Som dere selv har vært inne på så fungerer forumet for noen helt fint, mens andre har mye problemer. Jeg har vært i kontakt med serverleverandør på nytt for å få hjelp til å se på det igjen. Beklager ulempene! 3 4 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Hadde problemer med dette siden fredag. Men siden det var feilmeldinger fra både Cloudflare og forumet så antok jeg det var konfigurasjonsfeil på serveren. En rask Ctrl+F5 nevnt over løste problemet for meg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Av en eller annen grunn har forumet fungert feilfritt de siste minuttene. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar I stad fekk eg berre "noe gikk galt". Etter gjentekne forsøk måtte eg berre gje meg. No kom eg rett inn. Eg brukar Opera på Samsung s23 ultra, samt Chilimobil (Telia-dekning). Lenke til kommentar
Populært innlegg TSP Skrevet 18. februar Populært innlegg Del Skrevet 18. februar @mobile999 @torbjornen det er gjort en restart av en PHP-server som var problematisk. Og det ser ut til å ha løst opp i ting! Vi følger med videre og håper det holder seg slik 5 5 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Virker som det fungerer fint igjen nå. 4 Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 19. februar Del Skrevet 19. februar (endret) Men Invision Community, som diskusjon.no kjører på, er da en betaltjeneste, eller "Software As a Service"? Det er ikke noe man kjører selv på egen server? Det betyr vel det at "det som går å det tekniske" stort sett faller inn under ansvarsområdet til systemleverandøren "Invission Communiry"? Eller fungerer det slik at man får satt opp en virtuell maskin, der man kan reboote services og slike ting via et betjeningspanel? Ser at prisnivået er forholdsvis høyt. (Men det kan jo også bli en god del dyrere å kjøre server selv.) https://invisioncommunity.com/buy Endret 19. februar av arne22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå