Laserbeam Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Fått noen CloudFlare feilmeldinger på at Diskusjon.no er "Unreachable" e.l. Er det problemer hos dere, CloudFlare eller min satte DNS i ruter? DNS på ruter var satt til 1.1.1.1 og 1.0.0.1, prøver nå 8.8.8.8 og 8.8.4.4, men veit ikke om det hjelper hvis problemet ikke er på min side. . (Hjalp ikke, ingen forskjell). Er kun Diskusjon.no jeg har dette problemet med (av de nettsidene jeg bruker) ISP jeg har er VikenFiber med Altibox. Endret 17. februar av Laserbeam 2 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Jeg får PM fra flere om dette med feilmelding. TSP ser på saken når han har anledning! 3 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Det går lang tid å laste i dag, og eg får bad gateway rett som det er. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Konstant idag. Aldri ellers. 1 Lenke til kommentar
Regardé Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Endret 17. februar av Regardé Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar russiskt cyberangrep sia vi er så harde mot trolla deres? 3 1 3 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Får nesten ikke annet dette nå. Må laste på nytt og nytt... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Jeg fikk nå (ca. 21.46) også cloudflare siden. Edit: samt kl. 21.52 Endret 17. februar av mobile999 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Tydelig at forumet ikke har førsteprioritet hos Egmont, når denne feilen får lov til å plage brukerne hele dagen. 3 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Laserbeam skrev (9 timer siden): ISP jeg har er VikenFiber med Altibox. Har samme, men alt har fungert normalt her hele dagen. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Hårek skrev (11 minutter siden): Har samme, men alt har fungert normalt her hele dagen. Samme for meg også. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Ingen problemer her i dag via flere ISPer. Ikke altibox Endret 17. februar av Komplett ubrukelig Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Vel, for meg har forumet vært omtrent ubrukelig i dag. Disse cloudflare feilmeldingene kommer annenhvert minutt, og det tar en liten evighet å poste nye innlegg. Telia, hvis det har noen betydning. 3 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Nå får jeg feilkode EX0 innimellom cloudflare sidene. 1 Lenke til kommentar
Aviene Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) mobile999 skrev (11 minutter siden): Nå får jeg feilkode EX0 innimellom cloudflare sidene. For den som lurer, det er denne feilen: Jeg fikk også opp denne en rekke ganger i kveld. Det er derfor jeg har skjermdump av den. Endret 17. februar av Aviene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå