Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Ajer er en pikk Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. februar Del Skrevet 20. februar Slettet-D7I5Gr2 skrev (13 minutter siden): Ajer er en pikk Tror du stavet City feil... 😛 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Sett den da Diaz! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Sett DEN da Diaz! Gjør som sist og brenner alt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Liverpool surrer bort pasninger og mottak gang på gang. Null flyt. Null margin for. Blir en slitsom kamp å se Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Jeg skjønner at Klopp ønsker mest mulig rutine, men han har prøvd Elliott som angriper før og det er ingen god posisjon for han. Er overbevist om at det hadde vært bedre med en naturlig angriper der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Hvor mange cornere trenger Liverpool får å sette den i mål?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Slettet-D7I5Gr2 skrev (33 minutter siden): Hvor mange cornere trenger Liverpool får å sette den i mål?! 11!! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar GET IN MOTHEFUCKERS!!"!asDFHJNIwsnef nDA<WEFJ JKMeas fkm,pw4t,gAWERTA SEDG SG ASDASD asd' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar barezell skrev (2 minutter siden): Drypp? Fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Der satt den for Diaz og man kan faktisk puste lettet ut. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Lurer på hva Klopp sa i pausen, for dette er noe helt annet. Og Luton ser ut til å ha brukt opp mesteparten av kreften i 1. omgang. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Er det bare jeg som syns det gule kortet til Gomez var strengt? For meg så ser det ut som dommeren blåser fryktelig seint og da kan jo ikke akkurat Gomez stoppe klareringen sin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Der kom Elliot mål også gitt. Cappo skrev (1 minutt siden): Er det bare jeg som syns det gule kortet til Gomez var strengt? For meg så ser det ut som dommeren blåser fryktelig seint og da kan jo ikke akkurat Gomez stoppe klareringen sin. Spesielt siden midtbacken til Luton slipper unna med 3 holdinger på Diaz Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Den vendingen og utside pasningen av Danns da. Hadde fortjent en assist den, men Elliott fortjente også et mål så. Blir vel en assist på Fantasy siden ballen til Elliott kommer direkte fra en Luton forsvarer. 😛 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Deilig! Danns med et kjempeinnhopp! Aldri hørt om ham, men virker spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå