tebjune Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Har kikka litt på Fujifilm S7000, men jeg finner ikke noen tester av det på norsk. Er det noen som har lest noe om hvordan det er? Eller har andre innvendinger på det? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Vi fikk inn S7000 til test for et par dager siden. Kanskje testen kommer allerede i neste uke. Regner også med å lansere et bildegalleri med kameraet snart. Eneste testen jeg har gjennomført er batteritesten, som det klarte svært bra. Lenke til kommentar
andreas_102 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har sett bilder som er tatt med dette kameraet, og synes ikke det var serlig imponerende. Utrolig bra design og mye pluss med kameraet, men synes det var for mye bildestøy i bildene. Jeg ville heller gått for Canon G5 som ligger i samme prisklasse... Personlig liker jeg ikke designet til G5 i det hele tatt, men det er vel resultatet som er det viktigste. Jeg skal selv kjøpe meg kamera i løpet av en mnd. Til meg står valget mellom Olympus camedia C-750 eller Canon G5/G3. Lenke til kommentar
Madmax30 Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Designfreaker. G5 er et bedre kamera en 750. Olympus 5060z er mer i samme klasse som G5 (kanskje noe bedre). Lenke til kommentar
MrSpock Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har akkurat kjøpt et S7000 og er meget fornøyd, når det gjelder de andre kameraene som er nevt her kan nevnes ting som dette til Fuji's fordel: 6xZoom 6.1 MPixel 1 cm Macro avstand 640x480/30fps Video oppløsning Alle tester jeg har lest av S7000 viser at dette kameraet ikke ligger noe etter de kameraene som andreas_102 nevner, Olympus C-750...er du morsom eller? Bra zoom da men. Negative ting om kameraet er at du må investere i ekstern lader og oppladbare batterier, du får ikke med noen veske. Lenke til kommentar
coban Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 er en veldig god review av s7000 på dpreview.com, foreslår at dere leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå