Gjest 84162...800 Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Sitter logget inn på egen bilder, og prøver å lære meg. Ser videoer og leser på nettet samtidig. Finner en finurlig ting jeg lurer på. Anonymous poster hash: 84162...800 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Det kommer det an på hva man er på let etter. Selv et barn på 7 år ville kunne identifisere en svelgt LEGO på et MR-bilde. Lenke til kommentar
Gjest 84162...800 Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Skandinav skrev (18 minutter siden): Det kommer det an på hva man er på let etter. Selv et barn på 7 år ville kunne identifisere en svelgt LEGO på et MR-bilde. hahaha enig. jeg ser et abnormalitiet veldig liten bak i svelget som jeg torr ikke skal være der. Anonymous poster hash: 84162...800 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Gjest 84162...800 skrev (3 minutter siden): hahaha enig. jeg ser et abnormalitiet veldig liten bak i svelget som jeg torr ikke skal være der. Anonymous poster hash: 84162...800 Legfolk bør ikke lese for mye medisinsk litteratur eller forsøke å diagnostisere seg selv. Det avler bare masse bekymringer og unødvendig bruk av tid/energi. Ta deg en tur til legen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. februar 2024 Del Skrevet 16. februar 2024 Det kan være vanskelig nok for kompetente folk med lang erfaring i å tolke bildene, så dette bør du overlate til fagfolk. Sannsynligheten til at du selv blir å feildiagnostisere med begrenset kunnskap og høy tro på egen forståelse av emnet er sterkt overhengene. Dette er et eget fenomen som er så vanlig at det er navngitt. https://en.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effect 5 Lenke til kommentar
WallieOP Skrevet 28. februar 2024 Del Skrevet 28. februar 2024 "Sitter logget inn på egen bilder" Altså, har du fått tilgang på bilde dine og en lesbar PACS løsning privat, eller har du gjort oppslag på dine egne medisinske opplysninger? For sistnevnte er strengt tatt ikke lov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå