Wabby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Og da var Bravida Hos meg og fikk linje inn. Seff funka ikke nettet da Ringte bluecom og viste seg at det var feil på Sambandsnummer og noe annet. Etter 41 min i telefon så skal linja være på plass. Får håpe at jeg er på nett når jeg kommer hjem fra jobb da! Er ikke bare bare å flytte.... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Congratz Wabby! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 YOYOY... Bjørn!! Nå blir det nett på deg igjen Grattis dude =) *feire at wabby er kommet tilbake for fullt igjen* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 WB wabby. Missed u dude. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Grattis Bjørn Vi får vell ta og Ventrilo'e litt da? #hw.no kjernen på ventrilo blir konge Husk ikke spill for mye cs da, da blir man ofte "skadet". Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Grattis Bjørn Vi får vell ta og Ventrilo'e litt da? #hw.no kjernen på ventrilo blir konge Husk ikke spill for mye cs da, da blir man ofte "skadet". Jejeje bjaa!! Ventrillo rokker =) Så dette blir ventrillo time =) Men kan ikke væreså mange folk da.. Men ..WTF!! Folk tar bilder av meg med Kamera til 10.000kr her.. Ahh.. jeg som ser ut som en dass på håret idag.. http://home.no/stlover/cfd.JPG Omtrent slik..Det er et bilde som er 5år gammelt da...Det må nevnes.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Afroman Phet sveis... Legg ann til en slik en igjen da ... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Jeg har en slik sveis akkurat nå.. Ser helt jævli ut med en gang jeg har dusjet (dusjet før jeg gikk idag).. Så jeg tar meg en dusj når jeg kommer hjem.. Tar litt gele\voks i håret og drar ned til ccx og plukker opp henne også drar vi opp på LAN Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Får eg også være med dokkor i ventrilo? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Seffern mario.. Alle er velkommen ,men oppfør deg da =) Bare og joine innom hw.no engang.. Skal på lan så det passer perfekt de neste dagene =) Da kan dere høre meg,kalle,ccx,eirik på en gang.. Vi kan dele på micen..weehey Men jeg kommer trolig til og synge litt.. http://home.no.net/svaking/Wank/takeonme.MP3 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 WB Wabby =) ehh... Men den avataren der så virka det ikke akuratt som at den kom fra hjertet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Men jeg kommer trolig til og synge litt.. :S Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Men jeg kommer trolig til og synge litt.. :S Hehe.. Kan styre meg da.. Synger bare når jeg er overtrøtt og ikke har noe annet og finne på. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Men jeg kommer trolig til og synge litt.. :S Hehe.. Kan styre meg da.. Synger bare når jeg er overtrøtt og ikke har noe annet og finne på. Er ikke du overtrøtt hver kveld a ? :S Spesiellt i helgene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 WB Wabby =) ehh... Men den avataren der så virka det ikke akuratt som at den kom fra hjertet. Hva galt med den? Syns det var en fin en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå