vegarr Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Lurer på om noen har noe erfaring med Acer bærbare maskiner? Holder på å vurdere da jeg har mulighet for å kjøpe Acer til "go" pris. Pc`en skal brukes til student bruk, da jeg holder på med hovedfagsarbeid. Bruksområde blir altså skriving(Office), statistikk program (SPSS), tilkobling til nettverk, ha mulighet til litt media. Tror at det viktigste er at den har bra skjerm/skjermkort og god å skrive på, da det blir noen timer forran den. Har tittet på Acer 212TXV,synes spec. på den virker ok., har sett at Acer har kommet med noen nye modeller i 200 serien. Noen som har prøvd, sett de. Håper dere kunne komme med noen tips og betrakninger. Lenke til kommentar
aloo Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 hei.. du nevnte ikke en spesiell prisklasse.. vil bare nevne at jeg har en acer 354te og er meget fornøyd.. liten og lett og lekker...++ aloo Lenke til kommentar
vegarr Skrevet 13. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg vil holde meg under 15000,-. Ser på Acer hjemmeside at det kommer en som heter, Travelmate 223, se spec her: http://www.acer.no De har også en travelmate 260 serie. Ser ut som forskjellen ligger i prosessoren. Er det store forskjellere på mobile celeron, og mobile P-III? Jeg skal som sagt bruke den til office, statistikk, litt "morro" video(mpeg,divX) og mp3. Noen betrakninger <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: vegarr på 2002-03-13 09:46 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: vegarr på 2002-03-13 09:47 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå