Spillredaksjonen Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Annonse: Vil ditt firma dele kontor med oss? Ledige lokaler sentralt i Oslo. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Spillredaksjonen skrev (1 time siden): Annonse: Vil ditt firma dele kontor med oss? Ledige lokaler sentralt i Oslo. Les hele saken på Gamer.no» Lenken gir en helhvit side uten innhold. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar mobile999 skrev (12 minutter siden): Lenken gir en helhvit side uten innhold. Har du AdBlock eller lignende påskrudd? Kan du i så fall prøve uten og se om det hjelper? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar zilas0 skrev (27 minutter siden): 30.... tusen?? Lykke til. Er det så mye da? 🤷♂️ Lenke til kommentar
µT. Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar 7 hours ago, zilas0 said: 30.... tusen?? Lykke til. Kontorer og næringseiendom ligger naturligvis ikke i samme prisklasse som hus og leiligheter. 30,000 kr i mnd høres helt kurant ut for dette kontoret. Typisk kan man forvente en leiepris på rundt 1500 kroner per kvadratmeter, avhengig av flere faktorer som lokasjon, tilstand etc. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar zilas0 skrev (19 timer siden): 30.... tusen?? Lykke til. Ikke at jeg har leid masse kontor plass i mitt liv, men min første reaksjon var at det virket som en ganske grei pris 🤔 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå