Spillredaksjonen Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Xbox bekrefter: Skal slippe enkelte spill på PlayStation og Nintendo Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Bra at sea of thieves kommer til PS5. Tror ikke Ubisoft synes det samme nå med skull and bones. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Vet ikke om slik tvetydighet sender forsikrende signaler akkurat. Mens Sony og Nintendo er veldig tydelige med sine forbeholdte toppspill virker det som MS sliter med å danne en sterk profil. Har spilt primært Xbox siden 360-dagene og synes de siste ti årene har vært heller gråe i forhold til Sony. Med alle oppkjøpene hadde jeg en liten forhåpning om at det kunne høste noe interessant men her virker de resignerte allerede. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar (endret) 9 hours ago, Crooked Cracker said: Vet ikke om slik tvetydighet sender forsikrende signaler akkurat. Mens Sony og Nintendo er veldig tydelige med sine forbeholdte toppspill virker det som MS sliter med å danne en sterk profil. Har spilt primært Xbox siden 360-dagene og synes de siste ti årene har vært heller gråe i forhold til Sony. Med alle oppkjøpene hadde jeg en liten forhåpning om at det kunne høste noe interessant men her virker de resignerte allerede. Det er nok ganske store krav om inntjening i spillbransjen for tiden. Også Playstation ser ut til å skulle bli mer aggressive å bli multiplattform, altså ved å utgi de eksklusive spillene på PC mye oftere og fortere enn nå. Men Nintendo fortsetter sikkert å kjøre sitt eget løp: Artikkel Engadget Endret 16. februar av Grimbeorn Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar dommedagsprofetene tok feil atter en gang, lol. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Sprøtt. Om jeg skulle ramse opp 4 spill jeg håpet skulle komme til Playstation, så er det nok akkurat disse som ville blitt valgt. Og Sunset Overdrive, men det får vi nok se uansett, ettersom det er Sony som eier merkevaren nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå