Gjest 38323...943 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar forsinket mensen er det noe man kan gjøre for at den skal komme? jeg trenger nesten at syklusen er på plass siden jeg å samboer skal prøve å få barn snart, ikke nå men snart Anonymous poster hash: 38323...943 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Har du nettopp sluttet på prevensjon, spiser du nok, stresser du, har du vært syk, har du kjent PCOS fra før? 1 Lenke til kommentar
Gjest 38323...943 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Gaea skrev (3 minutter siden): Har du nettopp sluttet på prevensjon, spiser du nok, stresser du, har du vært syk, har du kjent PCOS fra før? har nok noe med stress å gjøre å det får jeg ikke gjort så mye med nå, jeg vil bare ha syklusen tilbake sånn at det ikke blir vanskelig når jeg skal begynne å prøve å få barn Anonymous poster hash: 38323...943 Lenke til kommentar
Vioo Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Det finnes jo en app, som kan hjelpe med å gi bedre oversikt når man får mensen neste gang, vet ikke om, du har prøvd ut det ? Endret 15. februar av Vioo Lenke til kommentar
Gjest 38323...943 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Vioo skrev (1 minutt siden): Det finnes jo en app, som kan hjelpe med å gi bedre oversikt når man får mensen neste gang, vet ikke om, du har prøvd ut det ? jeg har det hatt det ganske lenge nå Anonymous poster hash: 38323...943 Lenke til kommentar
Gjest 38323...943 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar er det noen som vet om det er noe man kan gjør for å få den? Anonymous poster hash: 38323...943 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Gjest 38323...943 skrev (49 minutter siden): har nok noe med stress å gjøre å det får jeg ikke gjort så mye med nå, jeg vil bare ha syklusen tilbake sånn at det ikke blir vanskelig når jeg skal begynne å prøve å få barn Anonymous poster hash: 38323...943 Gravid allerede ? Lenke til kommentar
Gjest 38323...943 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Inspector skrev (2 minutter siden): Gravid allerede ? nei Anonymous poster hash: 38323...943 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trim, hvile, stresshåndtering og som kjerringråd slenger vi på en solid dose c-vitamin Lenke til kommentar
Gjest bdaed...6de Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Er ikke noe spesifikt du kan gjøre for å bare få tilbake mensen om det er noe som ikke stemmer i kroppen. Jeg slet med det samme etter at jeg sluttet på prevensjon, viste seg at jeg hadde PCOS. Ta deg en tur til gynekologen, det er uansett anbefalt om mensen uteblir lenge uten at man er gravid. Anonymous poster hash: bdaed...6de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå