Spillredaksjonen Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ny Silent Hill 2-trailer ga feil inntrykk av oppussingen, mener utvikleren Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Regner med en remake av SH2 blir en remake av SH2, ikke en actionfylt blockbuster. Men det virker som om Japan, på generell basis, ikke er dyktige på spilltrailere. Det er veldig ofte en dissonans mellom hva som skjer på skjermen, og hva ørene mine hører, om det er musikken eller dialogen. Totalkrasj. Traileren til de viste på State of Play til Stellar Blade er et prakteksempel på noe som kanskje er veldig bra spill, men som presenterte en trailer som var noe av det kjipeste jeg har sett. Så Bloober kan vel egentlig ta det helt med ro. Konami er ikke noe bedre på trailers en Square Enix eller Shift Up. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Er bias, men syns Kojima er veldig flink når det gjelder trailere. Phantom Pain E3 2014 er en av mine favoritt trailere som jeg har sedd utallige mange gang. Lenke til kommentar
Jokkefanten Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Konami er vel ikke kjent som det selskapet som behandler sine IPs med den største respekten. Er vel bare å se på hvordan det gikk med både MGS og Silent Hill som franchises frem til dette punktet. Intet nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå