Tomzern Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hei!! Må ha meg ny PSU og lurte på om denne er grei??Det sies jo at den gir mer enn 350watt og at den er veldig stabil og bra...Viktig for meg at jeg får en bra og kraftig nok PSU siden Q-tec'en streika Den skal drive oppsettet i Sign'en min pluss litt neon og stasj Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Cid Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ingen erfaring med MIST, men det er en modifisert utgave av fortron/source og de lager god kvalitet.... Kan Anbefales! Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Denne er veldig bra etter min erfaring. Bråker lite og ifølge tester gir vel 390watt etter hva jeg husker. Den knuser nok den gamle q-tecen din ja Lenke til kommentar
pastrom Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kjøp den andre mist psuen de selger på microplex. den har jo papstvifte. 18-19dB!!! har bestillt en slik jeg Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du kan jo lese her for å vite hva overklokking.no sier om den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå